leftbehind Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Vart aningen inspirerad av följande topic om döda människor. Men som trådtiteln visar ,vem skulle du helst vilja träffa just nu, som har livet i behåll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okändsoldat Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Iron maiden hela bandet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Hultenius. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 24 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 (redigerad) Okändsoldat: Jag är på god väg, träffat Nicko McBrain än sålänge Edit: Personligen vill jag mest av allt träffa Steve Harris helt klart. Redigerad 24 juli, 2005 av leftbehind Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Robert Englund a.k.a Freddy Krueger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Metallica eller SOAD! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Iron maiden cradle of filth, murderdolls o slipknot oxo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Ingen speciell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Hultenius. Me have. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 StellHell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 SOAD hade varit kul och träffa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 (redigerad) ValvE. och få spel! nej men kanske.. ALLA MEDLEMMAR PÅ GTASAJTEN!!! Ingen speciell Det där räknas som spam. Om du inte har nåt att tillföra tråden, skriv inte. Redigerad 25 juli, 2005 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Det där räknas som spam. Om du inte har nåt att tillföra tråden, skriv inte. Naww Det är väl lika intressant att läsa att jag inte vill träffa nån, som att läsa vilka man vill träffa... right, mr.moderator? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Det där räknas som spam. Om du inte har nåt att tillföra tråden, skriv inte. Naww Det är väl lika intressant att läsa att jag inte vill träffa nån, som att läsa vilka man vill träffa... right, mr.moderator? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 (redigerad) ICP ^^ båda två om jag måste välja en så Voilent J Redigerad 25 juli, 2005 av Korven Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Robert Englund a.k.a Freddy Krueger Så förvånande! Det kunde jag aldrig tro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Kanske.... dom smarta,seriösa och icke spammande forumisterna *seriös,jag * men kan inte komma på något bättre så det får bli det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okändsoldat Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Okändsoldat: Jag är på god väg, träffat Nicko McBrain än sålänge Edit: Personligen vill jag mest av allt träffa Steve Harris helt klart. Ja med det e ju han som har skrivit nästan alla låtar, också skulle det vara coolt att träffa George Bush . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 James Hetfield. Mick Thomson. Samt hela Metallica. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Lätt... Hade varit en ära att få träffa: Börje Kristoffer Hultenius (Owner of GTAsajten) Kipland Phillip Kinkel ("Owner of" Massacre at Thurston High School) Calvin Robertson och Andre Keuck (playing Andre & Cal in the movie Zero Day) www.zerodaythemovie.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts