^MeTaNoLiC^ Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 .är det någon som har lust att berätta lite om Max Payne-spelen? är dom bra?`vad går dom ut på? skillnaden på 1'an och 2'an? vilket av dom är bäst? osv.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 (redigerad) Kort och snabbt, några snubbar har dödat din fru och din lilla bäbis, tydligen så går de på en drog som heter Valkyr-V(har jag för mig) och ditt uppdrag blir att lista ut vem som är hjärnan bakom allt och givetvis att döda alla i din väg.(Jag ursäktar mig om jag har fel någonstans, var länge sedan jag spelade Max Payne) Både ettan och tvåan är enligt mig fantastiska spel, har haft mycket roligt när jag har spelat spelen med kompisar även om det är singleplayerspel. Redigerad 24 juli, 2005 av Hew Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Måste installera spele nu. http://www.rockstargames.com/maxpayne/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Då kan ju jag dra storyn i 2:an den är lite mer personlig och den fokuserar på max kärlek för lönnmörderskan mona sax(hon är med lite i 1:an också) det är gängkrig mellan ryska och italienska maffian, max hamnar ju som vanligt mitt i striderna samtidigt börjar max ana att några på poliskåren är inblandade... 2:an tycker jag är bättre en 1:an grym grafik, ragdoll-fysik, bra story, snygga sekvenser mellan uppdragen ett fantastiskt spel helt enkelt, men för tog för kort jag tror inte det kräver så mycket heller, jag kör på nån av de högsta upplösningarna på det och det är inga problem, fast san andreas laggar på lägsta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 .är det någon som har lust att berätta lite om Max Payne-spelen? är dom bra?`vad går dom ut på? skillnaden på 1'an och 2'an? vilket av dom är bäst? osv.. No offense men det vore nog lättare att googla på "Max Payne story" eller "What is Max Payne about"... Men ettan handlar om: Hans fru och barn blir mördade av några som är påverkade av den nya drogen Valkyr som gör att man blir oerhört galen/våldsam. Max blir själv anklagad för mordet så han måste både fly från New Yorks polis och de som mördade hans familj. Att säga vad tvåan handlar om vore tråkigt om du nu vill spela båda spelen, det är bättre att spela första spelet innan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Tekniskt sett är tvåan bättre på alla punkter, men jag finner spelen lika underhållande båda två. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Håller med Pico, dock är Max Payne 1 helt värt att köpa och spela det också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 På playstation är det riktigt tråkigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 På playstation är det riktigt tråkigt! Tycker inte jag, Max Payne gör sig minst lika bra på konsoll som på pc. Har båda spelen på ps2 och det ända jag kan klaga på är grafiken och dom halvtaskiga texturerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Jag har bara spelat Max Payne 2, det var en fantastiskt spelupplevelse! Av detta spel kommer du få tillbakablickar på med nostalgi och nästan få glädjetårar i ögonen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Till båda spelen finns de också mods som gör spelet roligare! Katana mod till MP1 är en av de bäst till MP1(?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Har bara spelat demot på 2:an men varvat det första. Grymt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 25 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 .verkar som att jag får ge 2'an en chans... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 På tal om Max Payne 2... Vet nån nån bra sida med roliga mods till det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Här! fast de är på tyska! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Här! fast de är på tyska! Vem kan inte lite Tyska? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 .verkar som att jag får ge 2'an en chans... Noooo! Förstör inte MP2, spela orginalet först! Du kommer inte ångra dig . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 26 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 .hmm.. ok... får se vilken version som är enklast att hitta då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okändsoldat Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 (redigerad) På tal om Max Payne 2... Vet nån nån bra sida med roliga mods till det? Här finns det, men mest i nyheterna. Jag gör egna mods Men jag ger er ett bra tips använd inga fusk när ni börjar spela jag hade klarat alla världar så var jag till den sista. och då började jag använda fusk så då blev det tråkigt. Redigerad 27 juli, 2005 av okändsoldat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 På playstation är det riktigt tråkigt! Det måste vara väldigt jobbigt att sikta när man kastar sig runt och har sig är det auto-sikte som gta eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts