RPK Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Hej Jag ska göra hella Gta SA till svenska fast orkar inte och göra allt själv därför så undrar jag ifall nån eller några har lust att hjälpa till Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marklund Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Skrev i en annan tråd om GTA VC svenska: Bra, men det kan väll inte vara så svårt? Ska själv göra detta till San Andreas om det nu är möjligt med en GXT editor. Och jag har redan börjat. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skez Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Hej Jag ska göra hella Gta SA till svenska fast orkar inte och göra allt själv därför så undrar jag ifall nån eller några har lust att hjälpa till Jag kan. har översatt över halva menyn (inkl. sub menyerna) redan. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RPK Skrivet 24 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 (redigerad) Har översatt abulansen och lite i main Marklund hur lång har du kommit då ? Redigerad 24 juli, 2005 av RPK Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marklund Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Har översatt abulansen och lite i main Marklund hur lång har du kommit då ? Gjort det som du sa. Men vi kanske kan göra det tillsammans? Jag kan översätta: BCESAR2 BCESAR4 BCOU BCRASH1 BLOOD BOAT BS BURGLAR De gör jag nu, kommer göra mer senare. Har du msn? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RPK Skrivet 24 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Japp adda min rpk_90_@hotmail.com Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 RÄCKER med en GTA SWE Tråd. http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=30789 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts