Jacker Skrivet 9 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2003 Fixa först en tank (koden är cirkel,cirkel,L1,cirkel,cirkel,cirkel,L1,L2,R1,triangel,cirkel,triangel) och kör ut på flyg fältet och starta Viglante Mission för det är as många på flyg fältet och kör i ca 40 min jag tjäna ca 400 000! så man tjänar inte lite pengar precis och om då får snuten efter dig så tryck bara lägre wanted level koden (R1,R1,cirkel,R2,upp,ned,upp,ned,upp,ned).......... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 9 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2003 Man är bara dum om man fuskar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 9 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2003 Man är bara dum om man fuskar. Sköt dig själv och bry dig inte om andra det är väl inte ditt problem man får väl fuska om man vill fan jag ska se till att du blir bannad ur forumet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 9 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2003 Sköt dig själv och bry dig inte om andra det är väl inte ditt problem man får väl fuska om man vill fan jag ska se till att du blir bannad ur forumet Lite väl extrem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foka Skrivet 9 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2003 CrAcKeR: Bry dig inte om Mr Mister. Han har problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robert86 Skrivet 9 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2003 allvarligt, skärp er. attitydproblem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 9 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2003 Fixa först en tank (koden är cirkel,cirkel,L1,cirkel,cirkel,cirkel,L1,L2,R1,triangel,cirkel,triangel) och kör ut på flyg fältet och starta Viglante Mission för det är as många på flyg fältet och kör i ca 40 min jag tjäna ca 400 000! så man tjänar inte lite pengar precis och om då får snuten efter dig så tryck bara lägre wanted level koden (R1,R1,cirkel,R2,upp,ned,upp,ned,upp,ned).......... ONÖDIGT! Ta en hunter istället. Jag kom till level 200 och fick 2 mille för varje level klarad. Efteråt hade jag ca 134.000.000. (Släng dig i väggen, Bill Gates) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foka Skrivet 9 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2003 Vercetti: Och ifall han inte har tagit alla packet eller gjort klart storylinen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
karlen Skrivet 10 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2003 MAN FÅR FUSKA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 10 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2003 ONÖDIGT! Ta en hunter istället. Jag kom till level 200 och fick 2 mille för varje level klarad. Efteråt hade jag ca 134.000.000. (Släng dig i väggen, Bill Gates) Jag har inte samlat 100 paket än och har inte klarat Storylinen (men snart har jag det) så jag har inte Huntern,Tänk dig för innan du skriver!! <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
robban... Skrivet 11 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2003 ska man testa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 11 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2003 Jag har inte samlat 100 paket än och har inte klarat Storylinen (men snart har jag det) så jag har inte Huntern,Tänk dig för innan du skriver!! Men hur fan skulle han kunna veta det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 11 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2003 Ahhhhh!!!! nu har jag klarat Vice City känns så jävla guld asså och Huntern är ju hur cool som helst!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diaz Skrivet 11 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2003 Ahhhhh!!!! nu har jag klarat Vice City känns så jävla guld asså och Huntern är ju hur cool som helst!!! Jag tycker att när man har 6 stjärner efter sig så kan polis helekoptern bara gå och dö. så kommer huntern istället.................. Och huntern är lite väl sårbar. Ska typ va lika tålig som Rhinon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA-Newbie Skrivet 11 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2003 ONÖDIGT! Ta en hunter istället. Jag kom till level 200 och fick 2 mille för varje level klarad. Efteråt hade jag ca 134.000.000. (Släng dig i väggen, Bill Gates) Hmm vad gör man på Hunter uppdragen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 11 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2003 (redigerad) samma sak som med vigilante missions fast med en helikopter.... Fixa först en tank (koden är cirkel,cirkel,L1,cirkel,cirkel,cirkel,L1,L2,R1,triangel,cirkel,triangel) och kör ut på flyg fältet och starta Viglante Mission för det är as många på flyg fältet och kör i ca 40 min jag tjäna ca 400 000! så man tjänar inte lite pengar precis och om då får snuten efter dig så tryck bara lägre wanted level koden (R1,R1,cirkel,R2,upp,ned,upp,ned,upp,ned).......... Du vet kanske inte att man får minus i criminal rating för att använda vehicle spawning cheats (ungefär 1000)...... Jag testade det du sa en gång för längesen, men många bilar som man skulle jaga kom upp utanför flygplatsen.... Redigerad 11 januari, 2003 av vigge89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 11 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2003 vigilante uppdrgen är ganska svåra med huntern för man trycker lätt in R3 knappen... <_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts