Anathema Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 När kan man få den som asset? Har klarat Story. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crouching.tiger Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Har för mig att det ska stå en motorcykel (Freeway om jag minns rätt) utanför/ganska nära. om du sätter dig på den ska du få ett "courier"-uppdrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Hippy Shopper? har jag missat nåt? har klarat storyn så man börjar ju undra om man har minnesförlust Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 NEj det tillhör inte storyn, det är extra uppdrag som man får hitta själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 NEj det tillhör inte storyn, det är extra uppdrag som man får hitta själv. Vart hittar man det då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 25 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 SF Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Vart hittar man det då? Det står en Freeway utanför en affär i San Fierro, den ska man bara hoppa upp på så startas uppdraget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Det står en Freeway utanför en affär i San Fierro, den ska man bara hoppa upp på så startas uppdraget. Aha, tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 25 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Hittar inte Freewayen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Hittar inte Freewayen. Det står typ utanför ett barliknande ställe nära Cobra Material Arts gymmet i San fierro om jag inte har fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 25 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Hittade den. Tackar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts