g-unit89 Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Jag installera nyss in SOF II allt funkar perfekt ända tills man kommer till menyn där ja trycker start new game. När ja sedan tryckt där så kommer det upp en ruta där det står are you sure you want to start a new game? Yes-No när ja trycker på yes så händer inget. Jag hammrar sönder den men inget händer. Kan någon hjälpa mig kanske?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Original? asså du har inte laddat ner det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okändsoldat Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Very Strange säjer jag bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Testa att instalera denna patch: http://www.softwarepatch.com/games/sof2.html Om det inte fungerar, testa att ändra dina grafikinställningar, tex lägre upplösning osv. Om inte det fungerar: Kör multiplayer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts