Tiger Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Gör en stunt-tråd istället. Ett eget forum skulle nog inte lyckas, skulle kanske bli 10 trådar totalt. Håller med där! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Gör en stunt-tråd istället. Ett eget forum skulle nog inte lyckas, skulle kanske bli 10 trådar totalt. Det har gjorts, men misslyckats. Inte för att intresset har varit för litet, det har blivit för mycket för att ta hand om i en tråd. Det blev för rörigt helt enkelt. ...Ännu ett argument till ett stunting subforum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Nej men seriöst, man behöver inte spamma isönder inlägget med uttryckssymboler, men en liten ( ) hade ju räckt för att förstå ironin. .okka är min idol, han använder inte smilies så jag gör inte heller det. Simple as that *Lipar mot monitorn* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Nej, bara onödigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 "Förbättra"... ... till din fördel? Vadå till min...e du helt #¤" "!# eller? om du använder ögonen så ser du att det e fler som vill ha än som inte vill ha ett stunt forum än som inte vill ha. Asså kan någon utav dem som inte vill ha det säga vad det stör dem om det tillkommer ett litet subforum i allmänt gtasnack? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Östis Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Men istället för ett Subforum (vilket skulle vara bäst) så skulle man ju egentligen kunna pinna en topic i SA-delen dit sedan alla skulle få sätta sina filmer. Vad tycks? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts