Cortez Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Detsamma. Om man tycker GTASA-forumet är så hemskt, låt då bli att vara där ö.h.t. Det är särskilt synd om Azore, jag jobbar 8-17 varje dag nuförtin och orkar inte vara inne här när jag kommer hem, så han får ta hand om allt. =/ Jocken och Hawkeye har tydligen raderat sig själva. T: Hm vote nej. Buhu då, jag jobbar från 06.45 till 16.00.(Men får oftast sluta tidigare ) Och angående frågan så tycker jag att vi lämnar tänkandet om hur forumet ska se ut till Hultenius. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Buhu då, jag jobbar från 06.45 till 16.00.(Men får oftast sluta tidigare ) Men folk förväntar sig inte att du ska vara trevlig och glo igenom trehundra trådar i San Andreas-forumet. ...kanske ingen som förväntar sig det av mig heller. Whatever. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 (redigerad) Ingen VILL ha in fler medlemmar. Personligen tycker jag att forumet borde stängas så att inte fler kan registrera sig. Så att vi etablerade medlemmar kan få vår frid. Du kan ju kolla lite i SA-forumet. man mår ju förfan illa Ær det så hæmskt? tycker du øverdriver en aning . visst va det spammigt i børjan men inte nu. Subforum før Stunting?? låter kul men jag kommer inte anvænda det men det blir sækert kul før dom som sysselsætter sig med sånt. null vote sorry før åæø, ær i norge Redigerad 26 juli, 2005 av gurfi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Kanske skulle behövas en till moderator i SA-forumet då, eftersom vi innan hade 4(okej 3 då, Hawkeye var ju inte alltför aktiv), och nu bara 1 som är aktiv. Ge Tackleberry en moderator plats! OT: Gärna ett sådant forum för mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 (redigerad) Vad sa forumet skulle behöva är någon som kan röja upp ordentligt och låsa, radera alla trådar som det finns massa av, ngn med den enegin altså. så kanske man slipper leta genom 5 sidor för att komma till trådar som ej skulle kunna undvikas genom att kolla i dem klistrade trådarna. Edit: Vote:ja har tänkt på det själv om jag ska va ärlig. Redigerad 4 augusti, 2005 av qouad_Gta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Men gubbar, tänk inte bara på er själva. Tänk även på andra och forumet, det skulle ju bli populärare. Det skulle inte fungera. Onödigt många forum för så få intresserade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Om det är någon som ska klaga så är det väl jag som moderator i SA-forumet. Fan asså,stackarn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Det skulle inte fungera. Onödigt många forum för så få intresserade. Det är ingen som ber dig besöka forumet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Det är ingen som ber dig besöka forumet... Jo, Topp3 brukar komma hem till mig, binda fast mig vid stolen, gå in på SA-forumet på min dator för att sen skratta djävulskt och gå hem. Ibland har han med sig en pistol men oftast bara en rulle tejp och en batong. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Det skulle inte fungera. Onödigt många forum för så få intresserade. Tycker samma sak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Hahah hälsa han från mig P-C Har ni tänkt på att det nästan bara e dem som hänger i off topic (och inte i SA delen) som skriver nej dvs. dem som inte har med saken att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Jo, Topp3 brukar komma hem till mig, binda fast mig vid stolen, gå in på SA-forumet på min dator för att sen skratta djävulskt och gå hem. Men ja? Du vägrar ju spamma så jag får göra det åt dig. >=) Ibland har han med sig en pistol men oftast bara en rulle tejp och en batong. Don't tvinga mig to ta med the dubbelsidiga knotter-dildo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Vote:ja stunting är väl ungefär 60% av sspelet tycker jag så visst det skulle vara bra med ett stunting forum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Ja! Det finns mycket stunttrådar, så det behövs. I "Allämt GTA-snack" isf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Östis Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 OMG YES!!!! JA!!!!! KYLLÄ!!! SI!!!! Skulle göra det mycket enklare för alla... Förresten sa jag att jag votade ja? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Detsamma. Om man tycker GTASA-forumet är så hemskt, låt då bli att vara där ö.h.t. Det är särskilt synd om Azore, jag jobbar 8-17 varje dag nuförtin och orkar inte vara inne här när jag kommer hem, så han får ta hand om allt. =/ Jocken och Hawkeye har tydligen raderat sig själva. T: Hm vote nej. Men man kan bara inte lägga av att vara inne på ett forum bara för att det är rörigt, det går inte. Nånting måste man göra åt forumet istället, medlemmarna och moderatorerna kan inte bara strunta i ett forum. Nej vi är det tredje största GTA forumet i världen tyckte jag man sa förut. Kolla gta-sanandreas.com deras forum i GTA:San Andreas. Det är snyggt och prydligt och det är bra ordning bara för att dom har fyra forum i ett. Så vill jag också ha det, och jag hoppas andra vill det också. Det kan inte vara kul för Azore det håller jag med om, men vi medlemmar njuter inte heller.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiwi Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Stunting for teh win! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 *ROPAR PÅ HULTAN* Vad tycker du? Tycker att det e ett bra sätt att göra det enklare i all röra som det e nu i SA forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_otto_ Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Ja fär fasen.. det behövs ett Stunt-forum. Voute/ JA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Så överdrivet mycket skrivs det inte i SA-forumet. Det må vara GTAsajtens mest aktiva forum men så överdrivet mycket trådar är det inte och jag tror inte vi tjänar särskilt mycket på att dela in det i 4-5 underforum. När man gör ett val måste man både räkna in positiva och negativa aspeker. Det finns främst två negativa i detta fall. 1. Låt säga att vi skapar 5 underforum. Dessa kommer att vara helt tomma såvida vi inte gör en stor indelning av samtliga SA-trådar. Om forumen är tomma kommer det att skapa stor förvirring, trådar finns lite överallt och bara nya sorteras in rätt. 2. Det är jobbigt att klicka sig fram och tillbaka forum efter forum om man vill läsa allt. Ett jobbigt forumdjup som om möjligt ska undvikas. Den positiva fördelen är att vi får ett mer ordnat forum, men jag är tveksam på om det tar ut de negativa aspekterna. Och man gör inte en sådan radikal förändring på tveksamhet eller mycket liten vinning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts