ComptoN Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Jag undrar om de ska kunna gå att se hur många procent man har klarat på nått vänster? Jag har gjort alla uppdrag men jag vet inte om jag har gjort 100% för de? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Kolla och kryssa i det du gjort. När allt e ifyllt så har du 100%. http://www.gta-sanandreas.com/guides/100percent/index.php Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Applemos Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Jag undrar om de ska kunna gå att se hur många procent man har klarat på nått vänster? Jag har gjort alla uppdrag men jag vet inte om jag har gjort 100% för de? Pausa spelet och gå in på stats, så ska det stå i en av "flikarna"! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Du ser hur mycket procent av spelet du klarat genom Esc -> stats - misc, på ps2, start, stats, misc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts