RavenE Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Nu är det så att jag kan inte lyssna på musik eller prata via mick/headset. Är det ngn som vet vart jag kan ladda hem hjälp till detta problem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 (redigerad) Kolla medföljande skivan som följde med moderkortet med drivrutiner. Funkar inte de, så sök på google på vilket ljudkort du har, det hittar du i Enhetshanterarn(vad det heter). Troligtvis heter det nåt som AC97 Realtek nånting. Om du inte köpt ett nytt ljudkort separat. Redigerad 24 juli, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Jag har haft samma problem. Men då fick jag tag på nya drivrutiner på tillvärkarens hemsida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts