Sire404 Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 MC skolans första uppdrag (the 360) är att göra en "burning donut", men det fungerar inte på min PC version. Man ska hålla inne S + W men när jag kombinerar detta med höger eller vänster (A eller D) händer inget. Jag har absolut ingen idé vad detta kan bero på. Har läst på nåt annat forum att en annan person hade precis samma fel, så det är kan inte vara helt ovanligt. Någon?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sire404 Skrivet 24 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Lösning är tydligen att mappa om tangenterna, men jag förstår inte varför. Det är ju inte så att det blir någon konflikt mellan de tre tangenterna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_MASTER Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 NEj Nej NO NO Du måste använda pekarna (<- , ->) ser ut ungefär så här inte A och D Pekarna allstå inte numpad heller dom som är där nere i tangentbordet........dom fyra fatta du vilka jag menar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 dom fyra fatta du vilka jag menar? ...a.k.a dom fyra piltangenterna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sire404 Skrivet 24 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Jag prövade det också.. Men jag tror jag har mappat om piltangenterna från vad som är default. ENKLASTE LÖSNINGEN: Slå på "steer with mouse" temporärt. Men jag vet fortfarande inte VARFÖR det inte fungerar som det ska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skez Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Du ska bara trycka S+W.. men det kanske går slött ioförsig och man har tid på sig har jag för mig! =S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
zxcv Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Lösning är tydligen att mappa om tangenterna, men jag förstår inte varför. Det är ju inte så att det blir någon konflikt mellan de tre tangenterna. Jo, lägg tex bromsen på en annan knapp så länge som ligger längre bort, tex punkt eller en av numpad-tangenterna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sire404 Skrivet 25 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Du ska bara trycka S+W.. men det kanske går slött ioförsig och man har tid på sig har jag för mig! =S Blir inte mycket till 360 om man inte svänger hörrö. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_MASTER Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Starta GTA sen gå till>>>options>>>controller setup>>restore default>>>sen tryck yes.........nu borde ditt fel fixats............ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sire404 Skrivet 26 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Bara lamskallar som spelar med defaultinställningarna ju Pröva att flyga stridsflygplanet med defaultinställningarna, man måste vara fucking gummimannen för att nå alla tangenter samtidigt. Läste föressten i readme filen nu: "Q: I cannot complete donuts in the first "Driving School" test. A: The key setup you are using may not allow the reporting of the 3 necessary keys at the same time, you may have to re-define keys to allow this to be detected correctly." Så de kände till buggen men hann eller ides inte fixa den.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Du ska väll ändå trycka W och S samtidigt och sen D eller A Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sire404 Skrivet 26 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Du ska väll ändå trycka W och S samtidigt och sen D eller A Läste du ens mitt första inlägg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 De där är ingen bugg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sire404 Skrivet 27 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Nej i mjukvarubranchen kallar vi dem "odokumenterade funktioner", men de är likförbannat buggar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts