Jump to content

Kan inte göra en 360 burnout med MCn!?

Share

Recommended Posts

MC skolans första uppdrag (the 360) är att göra en "burning donut", men det fungerar inte på min PC version. Man ska hålla inne S + W men när jag kombinerar detta med höger eller vänster (A eller D) händer inget.

Jag har absolut ingen idé vad detta kan bero på. Har läst på nåt annat forum att en annan person hade precis samma fel, så det är kan inte vara helt ovanligt. Någon??

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lösning är tydligen att mappa om tangenterna, men jag förstår inte varför. Det är ju inte så att det blir någon konflikt mellan de tre tangenterna.

Jo, lägg tex bromsen på en annan knapp så länge som ligger längre bort, tex punkt eller en av numpad-tangenterna.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bara lamskallar som spelar med defaultinställningarna ju (w00t)

Pröva att flyga stridsflygplanet med defaultinställningarna, man måste vara fucking gummimannen för att nå alla tangenter samtidigt. :teehee:

Läste föressten i readme filen nu:

"Q: I cannot complete donuts in the first "Driving School" test.

A: The key setup you are using may not allow the reporting of the 3 necessary keys at the same time, you may have to re-define keys to allow this to be detected correctly."

Så de kände till buggen men hann eller ides inte fixa den..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor