Jump to content

Volvo tgb 11 (3d max version)

dehex
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 43
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Ärligt talat tror jag att Pinners bil kommer bli mkt. bättre än den här... Den här bilen ser ut som en leksaks bil i plast från typ kinder ägg eller nått... Sa du att du hade jobbat med 3ds max i 5 år förresten???

Låt det kommer mer bilder innan du säger något...

MER BILDER! :teehee:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ärligt talat tror jag att Pinners bil kommer bli mkt. bättre än den här... Den här bilen ser ut som en leksaks bil i plast från typ kinder ägg eller nått... Sa du att du hade jobbat med 3ds max i 5 år förresten???

Lille vän, den är inte ens 5% klar... du kan väll vänta tills den är klar och se innan du yttar dig...

Ja 5 år, snart 6...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lille vän, den är inte ens 5% klar... du kan väll vänta tills den är klar och se innan du yttar dig...

Ja 5 år, snart 6...

Inte ens 5 % klar? Du har typ gjort halva bilen ju... Går du efter blueprints eller har du typ ritat av sidan på bilen och sen använt extrude? Men får se när den blir klar då...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Asså, i 3ds max med boxmodelling så jobbar man inte likadant som Pinner o dom gör i zmodeler..... I 3dsmax så gör man grovjobbet först och sen fixar till det finare, så LÄS PÅ och sen uttala dig, eller låt honom göra klart den..... :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Asså, i 3ds max med boxmodelling så jobbar man inte likadant som Pinner o dom gör i zmodeler..... I 3dsmax så gör man grovjobbet först och sen fixar till det finare, så LÄS PÅ och sen uttala dig, eller låt honom göra klart den..... >_<

Tack Du! En som vet hur det går till :)

Jag tror det räcker med hans svar.. :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Asså, i 3ds max med boxmodelling så jobbar man inte likadant som Pinner o dom gör i zmodeler..... I 3dsmax så gör man grovjobbet först och sen fixar till det finare, så LÄS PÅ och sen uttala dig, eller låt honom göra klart den..... :rolleyes:

Ahaaa ok då fattar jag...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor