Cortez Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 De som utevecklade Windows jobbade för Microsoft. Microsoft utecklade därför Windows, smartass. Nej, de som jobbar/jobbade på företaget som går under namnet Microsoft utvecklade operativsystem Windows. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 .fitmup? Men shit är du sur eller? Du kan ju ta och ta bort allt som microsoft gjort från din dator. Så kan du sitta där och mysa vid din svarta skärm. Ni andra som inte tycker att microsoft är nå bra kan ju också hålla käft. Ni har ingen aning om hur mycket microsoft har gjort för dataindustrin. Varför ska man inte få komma med kritik? Hur stort något än må vara så är det oftast inte fulländat, och kommer aldrig bli det om konsumenterna inte har åsikter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Var glad på Gates annars hade du fått sitta på en mac eller linux Då väljer jag att inte vara glad på Gates och ha en Mac Du har säkert inte testat Mac eller Linux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 24 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Varför ska man inte få komma med kritik? Hur stort något än må vara så är det oftast inte fulländat, och kommer aldrig bli det om konsumenterna inte har åsikter Jo men va begär man av P-C... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Jo men va begär man av P-C... Muhum. Roligt det där du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Fan vad jag vill ha en mac asså. Som den där toastersidan, Apple gör allt som Microsoft gör. Fast fem år tidigare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 24 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Muhum. Roligt det där du. Ja men du har ju humor för 5öre... Skulle inte förvåna mig om du tror du föddes med en silversked i mun... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 (redigerad) Skulle inte förvåna mig om du tror du föddes med en silversked i mun... Haha, vet du vad det betyder, dumköpf? "Född med en silversked i munnen" betyder att man föddes rik eller tursam. Redigerad 24 juli, 2005 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okändsoldat Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 MSN Messenger = MicroSoftNet Messenger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 24 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Haha, vet du vad det betyder, dumköpf? "Född med en silversked i munnen" betyder att man föddes rik eller tursam. Nja tursam vetefan. Ja du kan ju läsa också... Skriva me tydligen... "Dumköpf?" I rest my case Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Haha, vet du vad det betyder, dumköpf? "Född med en silversked i munnen" betyder att man föddes rik eller tursam. Kan också betyda att han tycker du verkar vara en snobbig snörunge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Nja tursam vetefan. Ja du kan ju läsa också... Skriva me tydligen... "Dumköpf?" I rest my case Hoppas du får en varning för onödigt spam. dessutom så kan jag tyska 20 000 gånger bättre än dig. På grund av min 8 års utbildning i det tyska språket borde jag det.. eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 24 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 dessutom så kan jag tyska 20 000 gånger bättre än dig. På grund av min 8 års utbildning i det tyska språket borde jag det.. eller? Oj 20 000 x bättre... Det va inte dåligt... Oj oj oj... Vill du ha medalj? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Nu ska vi inte bråka, barn Tänk på kärleken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 24 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 (redigerad) Nu ska vi inte bråka, barn Tänk på kärleken Bråkar nej da... Bara kul att retas lite Redigerad 24 juli, 2005 av JMC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Infinite Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Det funkar till iTunes utan mod. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Läste bara första och andra inlägget men vad jag fattade så var det någon som inte fick det där med msn och musik att inte funka, då kan man ju gå in i Media Player och ändra plugin programmet så funkar de. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts