Jump to content

Stadskampen

eliizar
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 52
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Alla mot en är ju mkt bättre än vem vill bli miljonär om man säger det så.

Vem vill bli miljonär? var ju kul för att frågorna var så hjärndöda, och så svarade de fel...

"På tusenpoängsnivån, var har man en tiara? A: På huvudet, B: På knät, C: Runt magen eller D: Ingetdera"

Och den tävlande säger "Hmm... Jag får nog använda en livlina där..."

Alla mot en är kul för då kan man tänka "Ha ha! Vilken seg jävel!" om de som är kvar i slutet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag skyller mestadels programledarna för att stadskampen har blivit dåligt...DE SUGER!

Även det att dem har lagt in massa annat karffs i programet som nå jävla torp och sånnt gör ju inte programmet bättre precis...det hör hemma i Äntligen Hemma inte stadskampen...

Ja, de är dåliga som programledare, men som jag sa förut... Såååå snygg!! (ja, den ene då...)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vem vill bli miljonär? var ju kul för att frågorna var så hjärndöda, och så svarade de fel...

"På tusenpoängsnivån, var har man en tiara? A: På huvudet, B: På knät, C: Runt magen eller D: Ingetdera"

Och den tävlande säger "Hmm... Jag får nog använda en livlina där..."

Alla mot en är kul för då kan man tänka "Ha ha! Vilken seg jävel!" om de som är kvar i slutet.

Känner igen det, han tog fråga publiken och 50-50?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor