diarrehampus Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Det va inget träd.. det va en typ, sten.... Jaha Titta inte riktigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yoshie_Bruden Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Jaha Titta inte riktigt Hehe min kommpis trodde det va ett träd med... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skytten Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Hjalle o Heavy Håller med, endast skräp. Vem vill bli miljonär!? Hallå!? Asbra ! Vad är Alla mot en egentligen, JO första klassens skräpunderhållning. Alla mot en är ju mkt bättre än vem vill bli miljonär om man säger det så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Alla mot en är ju mkt bättre än vem vill bli miljonär om man säger det så. Vem vill bli miljonär? var ju kul för att frågorna var så hjärndöda, och så svarade de fel... "På tusenpoängsnivån, var har man en tiara? A: På huvudet, B: På knät, C: Runt magen eller D: Ingetdera" Och den tävlande säger "Hmm... Jag får nog använda en livlina där..." Alla mot en är kul för då kan man tänka "Ha ha! Vilken seg jävel!" om de som är kvar i slutet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skytten Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Alla mot en är ju riktigt roligt när man får se vilka i publiken som har fel liksom. Ibland är det fråger som "Vad har sverige för valuta" osv och 5 pers i publiken svarar fel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 7 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Jag skyller mestadels programledarna för att stadskampen har blivit dåligt...DE SUGER! Även det att dem har lagt in massa annat karffs i programet som nå jävla torp och sånnt gör ju inte programmet bättre precis...det hör hemma i Äntligen Hemma inte stadskampen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Jag skyller mestadels programledarna för att stadskampen har blivit dåligt...DE SUGER! Även det att dem har lagt in massa annat karffs i programet som nå jävla torp och sånnt gör ju inte programmet bättre precis...det hör hemma i Äntligen Hemma inte stadskampen... Ja, de är dåliga som programledare, men som jag sa förut... Såååå snygg!! (ja, den ene då...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Vem vill bli miljonär? var ju kul för att frågorna var så hjärndöda, och så svarade de fel... "På tusenpoängsnivån, var har man en tiara? A: På huvudet, B: På knät, C: Runt magen eller D: Ingetdera" Och den tävlande säger "Hmm... Jag får nog använda en livlina där..." Alla mot en är kul för då kan man tänka "Ha ha! Vilken seg jävel!" om de som är kvar i slutet. Känner igen det, han tog fråga publiken och 50-50? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Ja, de är dåliga som programledare, men som jag sa förut... Såååå snygg!! (ja, den ene då...) Tycker programledare på sveriges sämsta program är snygg. Vojne vojne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skytten Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 (redigerad) Såg ni när dom var vid den där whiskeyfabriken och skulle provsmaka lite. Jag bor aldelles i närheten och måste ha missat dom Redigerad 8 augusti, 2005 av skytten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Orka sitta inne och kolla på tv när det är sommarlov Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Orka sitta inne och kolla på tv när det är sommarlov Å datorn är inte så farlig?. Regniga dagar kan jag föredra en TV eller dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Å datorn är inte så farlig?. Regniga dagar kan jag föredra en TV eller dator. Jag sitter varken mycket vid datorn eller tv:n nu på lovet jag tittade varken på tv eller satt framför datorn på 8 dar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts