leftbehind Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 DÄR SA DU DET!!!!! DEN NYA GÅTSNUBBEN SUGER, Dan Bäckman, passar inte, som att det skulle vara kul, bara tråkiga gåtor Tackar vet jag den gamle mannen dom hade innan det. Fader Fouras Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 DÄR SA DU DET!!!!! DEN NYA GÅTSNUBBEN SUGER, Dan Bäckman, passar inte, som att det skulle vara kul, bara tråkiga gåtor Tackar vet jag den gamle mannen dom hade innan det. Fader Fouras Håller med till 100%!. Fader faraa roular. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 DÄR SA DU DET!!!!! DEN NYA GÅTSNUBBEN SUGER, Dan Bäckman, passar inte, som att det skulle vara kul, bara tråkiga gåtor Tackar vet jag den gamle mannen dom hade innan det. Fader Fouras Åååh, min idol! Allt var bättre förr, allt! Musiken, tvprogrammen, filmerna... ALLT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Stadskampen i min hemstad i mån, ganska kul De var i min hemstad (Karlskrona) häromdagen, dock missade jag både att åka dit eller att ens se det på TV. Men min kompis morsa var med iaf! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Kalle ska du gå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Kalle ska du gå? Vet ej, om det blir förfest i stan tittar jag nog förbi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Vet ej, om det blir förfest i stan tittar jag nog förbi Tycker jag du ska göra... Ta dig gärna in på området också och tryck ner en kamera i David Hellenius hals, och ta sen TV4s VD i Peter Magnusson röv när du ändå håller på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bjorneman Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Utan Bingo hade det varit mycket bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Kalmar vann ikväll Den blonda tjejen i Kalmar,Sanna, är mina polares( de är tvillingar) syrra. Hon var bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Kan man se vilka städer som ska vara med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Kan man se vilka städer som ska vara med? Gävle-Kalmar i final på VIsby om du undrar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Gävle-Kalmar i final på VIsby om du undrar Först ska Uddevalla och Linköping mötas. Sen är det väl vinnaren av dessa två som möter Visby. Det blir alltså 4 lag i finalen. Tror jag. Kolla själv på tv4:s hemsida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Varrför e inte malmö med? Dom var ju med innan alltid på stadskampen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Jag är inte övertygad om att någon här vet det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Usch, tacka vet jag Staffan Ling och dde härligt Gula och Röda Färgerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yoshie_Bruden Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Asså, jag trodde det skulle vara lika roligt som det förra, men icke! Det nya SUGER! dom har ju tävlingarna minst av allt typ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Tråkigt att förstöra programmet, de 2 e inte ens roliga ju och sen att dem ska lotta ut ett torp är okej men dem behöver ej ha det med stadskampen kan ju lotta ut i programmet total make over torp eller vad det heter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 (redigerad) Vill bara flika in att Peter Magnusson är TV4s just nu sööötaste programledare! Han är ju asgullig ju! Sluta klaga... http://www.mingel.se/bilder/{2876792F-7386-4B95-97BA-52162E7BCF43}_13.jpg Edit: Hittade ingen bra bild där David "Hej jag är CP" Hellenius inte var med, så honom får ni stå ut med så gott det går. Redigerad 7 augusti, 2005 av Tija Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Det var kul när dom tog på trädet så man blev homosexuell. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yoshie_Bruden Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Det var kul när dom tog på trädet så man blev homosexuell. Det va inget träd.. det va en typ, sten.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts