eliizar Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Själv tycker jag att det har blivit ett jävla skitprogram, två överskattade "komiker" som bara tycks kunna skämta om överklassen och kungahuset som leder programmet ner i graven enligt mig. 2/4 av programmet inehåller enbart sketcher och dösnack med dessa personer 1/4 handlar om när man bygger ett jävla torp som någon person i hela Sverige har chans att vinna ... och 1/4 stadskamp. Jag tycker det verkar som om att det hela har bara blivit ett program för programledarna och deras sketcher, de är inte änns roliga inte änns deras intränade sketcher. En riktig komiker enligt mig ska kunna få publiken att skratta utan något intränat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Hmm, jag tycker definitivt att det har blivit mindre tid för tävlingarna. Det var också roligare tävlingar förr än det är nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Ja dom flesta tv program tappar ju sin stil om man ändrar för mycket. Ta ex som På rymmen. Den såg jag varje gång. Men efter att dom ändrade till Position X och man skulle smsa och allt va det nu va för att Tv4 skulle få in en slant extra så sket jag i det. Det va ju fan inte kul längre. Och det är många program som slutar så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Ja det är många tvprogram som var bättre förr, synd det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Ja det är många tvprogram som var bättre förr, synd det. Mmm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Ja det är många tvprogram som var bättre förr, synd det. <EDIT> Alla tvprogram var bättre förr</EDIT> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Stadskampen är en jävla flopp.. så grovt dåligt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Stadskampen var klart bättre förut. De där två passar bra som komiker men inte som seriösa programledare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Ta ex som På rymmen. Hjalle o Heavy Håller med, endast skräp. Vem vill bli miljonär!? Hallå!? Asbra ! Vad är Alla mot en egentligen, JO första klassens skräpunderhållning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Fångarna på fortet är också dåligar nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Ja dom flesta tv program tappar ju sin stil om man ändrar för mycket. Ta ex som På rymmen. Den såg jag varje gång. Men efter att dom ändrade till Position X och man skulle smsa och allt va det nu va för att Tv4 skulle få in en slant extra så sket jag i det. Det va ju fan inte kul längre. Och det är många program som slutar så. Det är väl den nya trenden att få tittarna att interagera med programme, att få allt till hjärnlösa dokusåpor Det gillas ej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Tex Äntligen Hemma var mycket bättre förut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 'Äntligen hemma' ägde'Vem vill bli miljonär' var kanon'På rymmen' var kul som fan'Fångarna på fortet' var skitbra'Stadskampen', skitbra när tittarna ska hämta typ 150 gökur o sånna saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 'Äntligen hemma' ägde'Vem vill bli miljonär' var kanon'På rymmen' var kul som fan'Fångarna på fortet' var skitbra'Stadskampen', skitbra när tittarna ska hämta typ 150 gökur o sånna saker. Håller med till 100%!. Framförallt fångarna på fortet var bättre med Gunde. Bingolotto var väl också bättre förut? Iaf så tycker jag det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Ja visst var BingoLotto bättre förrut. Även När och Fjärran Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Ja visst var BingoLotto bättre förrut. Även När och Fjärran Jepp det också. Robinson var bättre med SVT och precis när det var nytt. Sen försämrades det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Håller med till 100% det är ett skit program nu nån jäkla blandning av somartorpet och ett dåligt humor program. å själva kampen är inte som förr heller grenarna är inte någe kul å titta på det var mer lek förr helt enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Asså förr i tiden när staffan ling och agneta eriksson eller va hon heter hade stadskampen var det 100 ggr roligare.. folk kom verkligen till tittar tävlingarna och dom hade ingen fjolla där som ska bygga om något torp :S.. otroligt löjligt.. Det är lixom 4 tävlingar.. och alla suger.. en flopp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Stadskampen i min hemstad i mån, ganska kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chucky_4 Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Fångarna på fortet är också dåligar nu. Joo men det enda som var bra på det var när sasha va me hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts