Mr Mister Skrivet 9 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2003 Jag ger TG ett G. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 9 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2003 Jag ger TG ett G. Hehehee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 9 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2003 VG- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Riichard Skrivet 9 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2003 MVG - tillsammans med GTA III och Vice City de enda spelen som får så högt betyg. Tyckte heller inte om The getaway i början, sen spelade jag mycket o lärde mig älska de... Klarade ut de igår Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 11 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2003 Hehehee Vad är det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 11 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2003 TG förkännar inget högre än IG, de va jävligt dåligt att ta bort massa roliga ställen i Free Roaming!! Och till Riichard: Skulle Sverige vara bättre utan polis? Tror inte de!!!!!! Bara för att du är kriminell!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 11 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2003 TG förkännar inget högre än IG, de va jävligt dåligt att ta bort massa roliga ställen i Free Roaming!! Och till Riichard: Skulle Sverige vara bättre utan polis? Tror inte de!!!!!! Bara för att du är kriminell!!!!!!! det e väll du som e kriminell som inte gillar TG bara skoja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERKiiiii Skrivet 21 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2003 (redigerad) mvg- eftersom d e lite för kort å för många smyguppdrag, ne ja ångra mig snarare vg, eftersom free roaming e så dåligt Redigerad 27 januari, 2003 av ERKiiiii Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 21 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2003 AIG=Absolut inte godkänt Det är ofantligt tråkigt det enda kul är att köra igenom london och leta efter hamleys :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Riichard Skrivet 22 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2003 Och till Riichard: Skulle Sverige vara bättre utan polis? Tror inte de!!!!!! Bara för att du är kriminell!!!!!!! de har inget med ämnet att göra, men de står FACIST SNUTAR på bilarna på min bild, å de står jag för att de snutarna är men de är du är väl för liten för att ens veta va de är!! Jag säger som jag brukar säga, Jag har inget inget imot polisen men jag hatar POLISER! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 22 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2003 Vg+ mer är det inte värt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 22 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2003 de har inget med ämnet att göra, men de står FACIST SNUTAR på bilarna på min bild, å de står jag för att de snutarna är men de är du är väl för liten för att ens veta va de är!! Jag säger som jag brukar säga, Jag har inget inget imot polisen men jag hatar POLISER! ey vilken stad e du ifrån. e du lantis eller? hehe skojade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 11 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2003 Vg+ mer är det inte värt! Är du medveten om att VG+ är ett mycket högt betyg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crime Lord Skrivet 14 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2003 spelet är skit... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sonik Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Efter mycket velande så får spelet "G" av mig. Den läckra grafiken är väl typ det bästa..... och det säger väl allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 (redigerad) MVG, det är de ända spelet som kan mäta sig med GTA Efter mycket velande så får spelet "G" av mig. Den läckra grafiken är väl typ det bästa..... och det säger väl allt. Lite gammal topic, men vem bryr sig Redigerad 13 april, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sonik Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 MVG, det är de ända spelet som kan mäta sig med GTA Lite gammal topic, men vem bryr sig Ides inte göra en ny.... Återvinnig you know.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 MVG, det är de ända spelet som kan mäta sig med GTA Lite gammal topic, men vem bryr sig Jag tycker Mafia är bättre men det är min åsikt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Jag ger TG ett oerhört starks VG plus. Detta eftersom det är en riktig stad med riktiga bilar. Hade det funnits med Saabar i 2:an så hade de varit ännu bättre. Men GTA spelen får ett G+. Inget mer. GTA spelen håller inte lika bra i längden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Ides inte göra en ny.... Återvinnig you know.... Ja, det är ju ändå inga mångar trådar varje dag så det spelar ju ingen roll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts