Egget91 Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 (redigerad) Själv tycker jag den är väldigt bra Finns mycket bra fakta Fasst den mesta faktan kan man hitta på nätet Men det är bäst att ha allt i samma bok Vote: Väldigt bra Edit: Blev nå fel så "Jag har den inte" kom inte med Redigerad 24 juli, 2005 av Egget91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 VOTE: Väl digt bra, dock fattas nåra saker i den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Har den inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 24 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Har den inte Köp den då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Köp den då Den är inte värd att köpas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Dont have it...kommer till dig nån gång egget, så kan jag läsa i den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jodan Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Helt klart läsvärd.. najs att ha på dass.. Vote: Bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Har den ej... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kling66 Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Har den inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Vad ska man ha den till?! Allt finns ju på nätet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Vad ska man ha den till?! Allt finns ju på nätet! Kan väl möjligtvis vara bra till dem som inte har internet hemma, eller inte har någon dator i närheten av tv:n. Men för mig tex, är guiden värdelös. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Kan väl möjligtvis vara bra till dem som inte har internet hemma, eller inte har någon dator i närheten av tv:n. Men för mig tex, är guiden värdelös. Hehe, klart. Har aldrig stött på nån som kan så mycket om GTASA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dulle Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Köpte den i england men den e värd att ha!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts