_skaleman_ Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Jag hörde att om man flög tillräckligt långt åt nåt ut av hållen (kom inte i håg vilket) så skulle man komma till vice city! Nån som vet ifall detta stämmer ? och i sånnafall vilket håll ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Tror inte att de går, då skulle själva spelet vara mycket större ( massor med mer filer o skit ) JAG tror iallafall inte de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benny_Z Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Jag hörde att om man flög tillräckligt långt åt nåt ut av hållen (kom inte i håg vilket) så skulle man komma till vice city! Nån som vet ifall detta stämmer ? och i sånnafall vilket håll ? Man kan flyga till liberty city (GTA3) på ps2 med en gameshark eller actionreplay Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Folke_fisk Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Man flyger te liberty city men bara en minimal del är gjord ( saintmarksbistra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benny_Z Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Man flyger te liberty city men bara en minimal del är gjord ( saintmarksbistra Jag vet och det finns inga människor eller bilar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Man kan flyga till liberty city i ett uppdrag men inte annars, bara om man flyger med jetpack i gymmet , men då behövs gameshark. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Soomersault Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Vad är en "gameshark"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Vad är en "gameshark"? Ungefär samma sak som Action Replay, och det är en skiva som används vid fuskning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kire21 Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 (redigerad) Jag vet vad man kan få tag i Vice City mappen och Gta3 mappen till Gta San Andreas. Ska leta upp hemsidan där modet finns. Har hittat hemsidan. http://mods.moddb.com/5276/ Redigerad 24 juli, 2005 av kire21 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benny_Z Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Jag vet vad man kan få tag i Vice City mappen och Gta3 mappen till Gta San Andreas. Ska leta upp hemsidan där modet finns. Har hittat hemsidan. http://mods.moddb.com/5276/ Kommer nästa år :'( :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
niXy Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Karta så man kmr till liberty city!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bíg_mamá Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 De e ju fake.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts