Weener Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Om ni behöver en skicklig trummis så finns jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 26 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Om ni behöver en skicklig trummis så finns jag. Mickat trummorna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Jag e trummis o basist.... kan va me nästa gång, de va helt cpigt för mig köpa ny virvel imorn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Mickat trummorna? Nä Får göra det nån dag. Måste det vara en mick på varje trumma? Räcker det inte med en mick nära trummorna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 26 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Nä Får göra det nån dag. Måste det vara en mick på varje trumma? Räcker det inte med en mick nära trummorna? Det bästa är en på varje. Det näst bästa är en i taket ovanför och en i bastrumman. Men har du bara en, ta den vinklad diagonalt ner mot bastrumman och dom övriga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Har de blivit nått jammande på sistone? Denna tråden är ganska död. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts