beat Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Till jag fick huvudvärk Men snart blir vi kallade spammare, så för att tillföra nåt säger jag att det blir imorgon klockan 4 oxå, plus soundcheck hela dan för frivilliga Godis, är den uppe på kvällen me, jobbar till 19. Hur gåre med Unforgiven Frenzy? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Hur gåre med Unforgiven Frenzy? Bara bra .... Men tränar inte nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Om någon kan en sida där jag kan ladda upp jammet (spelade bara in till ungefär klockan halv 10, alla stack och jag blev disconnectad) så kan jag fixa det senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 25 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Om någon kan en sida där jag kan ladda upp jammet (spelade bara in till ungefär klockan halv 10, alla stack och jag blev disconnectad) så kan jag fixa det senare. Www.yousendit.com. Skicka till dig själv och posta länken här sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 25 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Servern uppe nu. Logga in anonymt, det går numera. 85.224.132.24 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Inne nu... Någon kan gärna komma in och köra lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Vad hände igårkväll asså, ingen kom in och alla bara försvann hehe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 25 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Vad hände igårkväll asså, ingen kom in och alla bara försvann hehe. Jag såg på gudfadern. Idag klockan 4 kan alla som vill (limit 20) komma in, om nån som spelar instrument och inte kommer in för att så många lyssnar, säg till på msn, lyssnare kickas till förmån för instrmentalister Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Ip? har mick nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 25 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 85.224.132.24 Frenzy är inne, jag kommer om en timme. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Men hurfan får man det att funka då? har en mick. men hur gör man så det låter i ninjam? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 25 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Men hurfan får man det att funka då? har en mick. men hur gör man så det låter i ninjam? I audio preferences ändrar du från kernel streaming till asio, funkar det fortfarande inte, ta direct sound. Sen ska det funka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Är här inspelningen av jammet från igår http://s24.yousendit.com/d.aspx?id=00AER428ECRD2QABRL8U18W2W Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 25 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Är här inspelningen av jammet från igår http://s24.yousendit.com/d.aspx?id=00AER428ECRD2QABRL8U18W2W Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Är här inspelningen av jammet från igår http://s24.yousendit.com/d.aspx?id=00AER428ECRD2QABRL8U18W2W Haha, hände inte speciellt mycke efter 48 minuter, då loggade jag ut..hitta inte ett ända ljud sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 (redigerad) Ehm.. det funkar fan inte för mig.. nån som kan skriva en guide eller nått? edit* ja ja vet. är seg som ett ägg edit2* lyssnade på inspelningen.. vem fan var det som spelade gura med nån äcklig jävla effekt? började med typ "come as you are" sabbade ju allt sen hackade det ju typ hela tiden.. man hör ju typ bara sekvenser Redigerad 25 juli, 2005 av fr34k Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 26 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Ehm.. det funkar fan inte för mig.. nån som kan skriva en guide eller nått? edit* ja ja vet. är seg som ett ägg edit2* lyssnade på inspelningen.. vem fan var det som spelade gura med nån äcklig jävla effekt? började med typ "come as you are" sabbade ju allt sen hackade det ju typ hela tiden.. man hör ju typ bara sekvenser Effekten var frenzy. Jag kan guida dig på msn ikväll, jobbar idag, men ikväll. Adressen finns där nere Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Effekten var frenzy. Jag kan guida dig på msn ikväll, jobbar idag, men ikväll. Adressen finns där nere Haha ! Men det var ju bara på skoj med effekterna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 26 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Haha ! Men det var ju bara på skoj med effekterna Jag har inte klagat även om dom kan vara jävligt störande. Jaja....servern är uppe nu, anonymt login funkar, alla som kör med störande effekter kickas, jag är inne. Behöver nån hjälp finns jag på msn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 26 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Ip: 85.224.132.24 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts