Frenzy Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Behöver man mick å crap för det?? för då kan jag inte var med.. men annars så är jag på! lirar gura. är bra som fan om jag får säga det själv edit* fan, kollade nyss klockan! ingen chans att det kommer nån anna chans Du måste ju kunna få in ljudet till datorn på något sett Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 24 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Behöver man mick å crap för det?? för då kan jag inte var med.. men annars så är jag på! lirar gura. är bra som fan om jag får säga det själv edit* fan, kollade nyss klockan! ingen chans att det kommer nån annan chans? Du kan line-a den också, dra sladd. Tiden är numera 9 ikväll, men det blir förmodligen fler chanser om man vill. Om nån av lyssnarna har kommit igång med clienten (annasr lägg till mig på msn och få hjälp) som kan använd spela-in funtkionen i programmet och spela in hela, får ni en reserverad plats. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wiken Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Jag har lirat gura i 5 år e väl helt ok på d.. count me in ifall d går Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Kan man få vara med som lyssnare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 24 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Kan man få vara med som lyssnare? Läs igenom hela tråden så kommer du att förstå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Ingen som kan spela trumpet? då drav kan vi ju dra ihop ett ska-band! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Ok, så man kan hoppa in om det finns platser kvar och lyssna eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Fan, måste ha tag i en mick! vill ju jamma! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Lita på att jag kommer att slåss och vinna en plats som lyssnare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 24 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Lita på att jag kommer att slåss och vinna en plats som lyssnare Vill du ha en gratis, lägg till mig på msn så säger jag hur du spelar in allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Kan jag få komma o mobba alla ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 24 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Kan jag få komma o mobba alla ? Spelar du nåt instrument?`Annars får du slåss om dom 5 lyssnarplatserna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Ingen som kan spela trumpet? då drav kan vi ju dra ihop ett ska-band! Ska är fräckt! Jag lirar gitarr, har även ett munspel *respekt* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Jag kan kanske vara med på munspel och bongotrumma! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 24 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Flyttar den till 8 på grund av Gudfadern. Dock kommer servern att vara uppe hela kvällen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Vi jamma lite precis... lite soundcheck ock så Gick bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 24 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Vi jamma lite precis... lite soundcheck ock så Gick bra Jo....haha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Jo....haha. Mitt grymma smurfljud ägde allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 24 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Mitt grymma smurfljud ägde allt Till jag fick huvudvärk Men snart blir vi kallade spammare, så för att tillföra nåt säger jag att det blir imorgon klockan 4 oxå, plus soundcheck hela dan för frivilliga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Jag har lirat trummor i snart 4 år Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts