Alpha Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Jag...kommer...ihåg...dom... jag kan inte fortsätta :'( Okej?? Ska Thompson höja åldersgränsen för det där?? Tycker han att det där kallas naket?? Asså killens k*k ser ju fan ut som pungskydd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Vet vår lille vän ens vad en mod är? Att spelutvecklarna inte kan ta ansvar för vad privatpersoner gör? Jag vill inte försvara någon eller nåt sånt. Men R* hade inte tagit bort det helt från vad det nu va. Så dom vill höja gränsen för att dom inte tagit bort det helt. Men som sagt. Det är ju inte R* fel att någon plockade fram det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okändsoldat Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 (redigerad) Vet vår lille vän ens vad en mod är? Att spelutvecklarna inte kan ta ansvar för vad privatpersoner gör? Och dessutom det går att modda nästan alla spel på pc. Så egentligen så ska dom höja alla spel. Redigerad 27 juli, 2005 av okändsoldat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Vem bryr sig om Sims, sätt dödsstraff om man spelar spelet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Det är precis som om med spelet FIFA 2005. Åldersrekomendationen är på 3år. Så skulle jag göra en mod så spelarna var nakna tjejer. Då är det inte skaparna av FIFA som ska ta ansvar utan jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okändsoldat Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Jag e Jude Moahahahaa, Judar e bra på att förhandla med terrorister som Jack Thompson, en vacker dag så finns det väl inget spel som det står under 18+ på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bjorneman Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Lol på honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Han Jack Thompson är typ dum i huvet å nej!! barnen får se en kille som inte ens har nån kuk!!! oh fucking no!!! dessutom så tänker han väl på små barn som skulle "kunna ta skada" men grejen är att 9-åringar sällan har tillräckligt med dator-skills att dom skulle kunna installiera en mod, om dom nu ens vet vad det är för nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okändsoldat Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 (redigerad) Han Jack Thompson är typ dum i huvet å nej!! barnen får se en kille som inte ens har nån kuk!!! oh fucking no!!! dessutom så tänker han väl på små barn som skulle "kunna ta skada" men grejen är att 9-åringar sällan har tillräckligt med dator-skills att dom skulle kunna installiera en mod, om dom nu ens vet vad det är för nåt Vet du vad? DU HAR 100% rätt. Men inte e det ju skadligt om dom vill ha det själv. Ända som e skadligt som dom vill ha själv så e skjutar spel. Censuren e mycke skadligare än ingen censur. för i censuren så har dom något på sitt rätta ställe vilket dom inte har utan. Redigerad 27 juli, 2005 av okändsoldat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Jag ska moda min kompis lille brors spel så alla blir nakna det blir från 3+ till 18+ villket ska jag ta... Jag kommer i håg att han har shreck(stavning?).. För han tjata(gnälde) om att vi skulle sluta spela så han kunde spela men vi bara stick till din ps2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Fyfan vad jag hatar Jack Thompson! Vill ta ett GTA-hagelgevär och skjuta honom i huvudet, och sedan vill jag stampa på hans avlidna kropp, greppa en molotov cocktail och kasta den i hans skalle så hans huvud brinner upp, sedan ska jag ta en Infernus och köra över hans ben femtio gånger, varpå jag tänkte dra upp min motorsåg och strimla hans lemmar i stycken. Sedan ska jag spotta på hans lik! INTE FAN BLIR MAN PÅVERKAD AV SPEL! ARGH! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Fyfan vad jag hatar Jack Thompson! Vill ta ett GTA-hagelgevär och skjuta honom i huvudet, och sedan vill jag stampa på hans avlidna kropp, greppa en molotov cocktail och kasta den i hans skalle så hans huvud brinner upp, sedan ska jag ta en Infernus och köra över hans ben femtio gånger, varpå jag tänkte dra upp min motorsåg och strimla hans lemmar i stycken. Sedan ska jag spotta på hans lik! INTE FAN BLIR MAN PÅVERKAD AV SPEL! ARGH! 73H U171M473^ÜB3RW0RD 0N 7h47! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Fyfan vad jag hatar Jack Thompson! Vill ta ett GTA-hagelgevär och skjuta honom i huvudet, och sedan vill jag stampa på hans avlidna kropp, greppa en molotov cocktail och kasta den i hans skalle så hans huvud brinner upp, sedan ska jag ta en Infernus och köra över hans ben femtio gånger, varpå jag tänkte dra upp min motorsåg och strimla hans lemmar i stycken. Sedan ska jag spotta på hans lik! INTE FAN BLIR MAN PÅVERKAD AV SPEL! ARGH! Nej, nej... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Ännu ett sorgligt bevis över hur retarded man kan bli när mamma tappar stekpannan i skallen på en när man bara var liten kis. I pity Jack Thomson.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 De enda spelen som inte kommer få 18/18+ rating blir ju Mulle Meck spelen :'( . Alltså vem tror han att han är han är ju bara en advokat ifrån miami, inte världs diktator Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Men vem fan i helvette bryr sig? Spela spelen å var glada Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Men vem fan i helvette bryr sig? Spela spelen å var glada Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 De enda spelen som inte kommer få 18/18+ rating blir ju Mulle Meck spelen :'( . Alltså vem tror han att han är han är ju bara en advokat ifrån miami, inte världs diktator MAn kan köra i diket och mulle gör illa sig, 18 gräns! lol, gubbarna har ju inte ens pillevink mycket att bråka över Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Jag funderar på att göra om Ryder till Jack Thompson... myg0t WörD GunnAh PWNZ0R!!!!!!!!! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 myg0t WörD GunnAh PWNZ0R!!!!!!!!! :'( Sanna ord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts