kalikax Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Tja jag vill ramma bilar så dom flyger som bara den vilken bil ska jag ha? trashmaster , brandbil , buss eller någon annan kan någon säga vilken som är bäst och säga hur man får tag på den ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Tja jag vill ramma bilar så dom flyger som bara den vilken bil ska jag ha? trashmaster , brandbil , buss eller någon annan kan någon säga vilken som är bäst och säga hur man får tag på den ? S.W.A.T bilen i uppdraget end of the line är skön Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kalikax Skrivet 24 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Ja jag vet men kan man få tag på den igen ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PhOeNiXxX Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Pansarvagnen..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Pansarvagnen..? Då sprängs de väl bara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Då sprängs de väl bara? Nja, om man snuddar dom, så blir dom bara väldigt skadade, eller börjar brinna och smäller sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Folke_fisk Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Tycker man ska ha FAGgio Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Tycker man ska ha FAGgio Man kan väl inte ramma med en liten vespa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Var han inte ironisk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Var han inte ironisk Tror jag nog Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
santek Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 QUOTE (Folke_fisk @ Jul 24 2005, 14:46) Tycker man ska ha FAGgio Man kan väl inte ramma med en liten vespa? Jodå om man har spelet till pc så kan man ändra massan på den till säg 50 ton, inte mycket som står pall för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Jodå om man har spelet till pc så kan man ändra massan på den till säg 50 ton, inte mycket som står pall för det. Utan att ändra något så går det inte att ramma med den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Brandbil istheshit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Brandbil istheshit! Japp. http://brandbil.istheshit.net/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 (redigerad) Japp. http://brandbil.istheshit.net/ Hehe, först fattade jag inte men sen... Brand-bil, det har brunnit! Eh, hehe... Redigerad 24 juli, 2005 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kalikax Skrivet 31 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Men kan man få tag på S.W.A.T bilen igen då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Men kan man få tag på S.W.A.T bilen igen då? Kan man inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Och det funkar inte att åka och spara den under uppdraget, jag testade med när jag var klar så fanns den inet i garaget :'( . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kane Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Man kan säkert fixa S.W.A.T bilen på nåt sätt. Typ som att klara guld på en skola eller nåt. Jag har iofs klarat alla skolor på guld men jag har inte fått nån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MarkusE Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 S.W.A.T bilen kam man få om man laddar ner GTA Car Spawner! (Tror jag) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts