gtakillen2 Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Jag har gjort lite svensk text till vc och undrar om nån vill hjälpa till. Jag har skrivit om ambulans uppdragen till svenska: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Gryyyymt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marklund Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Bra, men det kan väll inte vara så svårt? Ska själv göra detta till San Andreas om det nu är möjligt med en GXT editor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Kolla här: http://gta.ferodesign.de/new/ Där har dom fixat en editor som funkar med SA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okändsoldat Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Det är bara några tusen texter åt san andreas så det blir ''kul'' för den som orkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Ja det är en hel del att översätta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Jag har en känsla att darkjak kommer posta något mycket välbekant här snart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Jag har en känsla att darkjak kommer posta något mycket välbekant här snart Mjo...den mest ivriga snubben jag känner till ang Swedish projects i GTA spelen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtakillen2 Skrivet 27 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Är det nån som vill hjälpa till? jag har bara översattit lite, och orkar inte översätta allt själv. Jag känner att det är ingen ide att försöka översätta hela vc själv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts