LuThe Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Jag undrar hur man får kläderna till alla utryckningsfordon som polis, brandman och ambulanc. Jag har: Pimp valet (parkerar bilar) svärta läderdräkten(som man porrar sig med) Hur gör jag för att få alla andra Special clothes som finns? Jag har gjort alla 12 levels, besökt polisstationen men endå inte hittat ngt . tack på förhand! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
syyyg Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Jag undrar hur man får kläderna till alla utryckningsfordon som polis, brandman och ambulanc. Jag har: Pimp valet (parkerar bilar) svärta läderdräkten(som man porrar sig med) Hur gör jag för att få alla andra Special clothes som finns? Jag har gjort alla 12 levels, besökt polisstationen men endå inte hittat ngt . tack på förhand! Om du vill ha olika specialdräkter så måste du bli ihop me flickvännerna och få fullt i förhållande me dom. Vart du hittar dom kan du kolla på www.gtawh.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okändsoldat Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Det här hör inte till Modding. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Det här hör inte till Modding. *Flyttar* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
niXy Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Den här länken kanske hjälper?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts