Xemtoth Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 (redigerad) Kanske *SpoilerVarning* Jag har då klarat Storyn och tagit över områden, men när jag var ute och cruisade så såg jag ett gäng ballas stå o tokslå mot groove streets, vad beror det på att dem är kvar? jag utrotade dem ju, trodde ja, men iaf, dem kan alltså inte försöka ta tillbaka områden? me dem e kvar så det är nåt att slåss mot eller? lite nyfiken ang detdär tacksam för svar edit: Det var närmare VineWood om det hjälper Redigerad 24 juli, 2005 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Det finns ett jätte litet område brevid vinnewod som ska tas. Titta på kartan och leta efter en jätte liten lila bit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 24 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 (redigerad) Det finns ett jätte litet område brevid vinnewod som ska tas. Titta på kartan och leta efter en jätte liten lila bit. Tagit precis alls, suttit o tok glott , och spelat kanske i 8 timmar i sträck efter jag tagit över allt och inte fått en enda atack, alltså har jag tagit över området edit: tog över ett område vid vinewood, as litet igår, blev förvånad över det lilla "sträcket" var ett område, kan det va det du menar? Redigerad 24 juli, 2005 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lg88 Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Hur skapar man ett gäng krig?, hann inte ta över Los Santos men nu vill jag ta över Los Santos, jag har nästan eller lite över halva på respect Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Tagit precis alls, suttit o tok glott , och spelat kanske i 8 timmar i sträck efter jag tagit över allt och inte fått en enda atack, alltså har jag tagit över området edit: tog över ett område vid vinewood, as litet igår, blev förvånad över det lilla "sträcket" var ett område, kan det va det du menar? Japp det var det jag menade! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guth Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Hur skapar man ett gäng krig?, hann inte ta över Los Santos men nu vill jag ta över Los Santos, jag har nästan eller lite över halva på respect Du åker till ett område som inte är ditt och skjuter tre fiender så kommer det stå typ: You have started a gangwar, sen kommer det tre omgångar med fiender. När du klarat av de tre omgångarna så är området ditt. Så får du hålla på att åka runt och ta över tills du tagit över alla områden. Sen är du kung!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lg88 Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 (redigerad) Ska tillläggas att områden är borta!! det finns ingen grönt eller lilla områden, jag har inga gröna ballas utan bara lila snubbar på hela staden! Redigerad 31 juli, 2005 av lg88 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bjorneman Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Samma här. Det står i mina stats att jag har 100% anv territorierna men det finns ändå både ballas och vagos. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts