Jump to content

Gäng fråga...

Share

Recommended Posts

Kanske *SpoilerVarning*

Jag har då klarat Storyn och tagit över områden, men när jag var ute och cruisade så såg jag ett gäng ballas stå o tokslå mot groove streets, vad beror det på att dem är kvar? jag utrotade dem ju, trodde ja, men iaf, dem kan alltså inte försöka ta tillbaka områden? me dem e kvar så det är nåt att slåss mot eller? lite nyfiken ang detdär :P tacksam för svar

edit: Det var närmare VineWood om det hjälper ;)

Redigerad av Xemtoth
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Det finns ett jätte litet område brevid vinnewod som ska tas. Titta på kartan och leta efter en jätte liten lila bit. :P

Tagit precis alls, suttit o tok glott , och spelat kanske i 8 timmar i sträck efter jag tagit över allt och inte fått en enda atack, alltså har jag tagit över området :P

edit: tog över ett område vid vinewood, as litet igår, blev förvånad över det lilla "sträcket" var ett område, kan det va det du menar? ;)

Redigerad av Xemtoth
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tagit precis alls, suttit o tok glott , och spelat kanske i 8 timmar i sträck efter jag tagit över allt och inte fått en enda atack, alltså har jag tagit över området -_-

edit: tog över ett område vid vinewood, as litet igår, blev förvånad över det lilla "sträcket" var ett område, kan det va det du menar? -_-

Japp det var det jag menade!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur skapar man ett gäng krig?, hann inte ta över Los Santos men nu vill jag ta över Los Santos, jag har nästan eller lite över halva på respect

Du åker till ett område som inte är ditt och skjuter tre fiender så kommer det stå typ: You have started a gangwar, sen kommer det tre omgångar med fiender. När du klarat av de tre omgångarna så är området ditt. Så får du hålla på att åka runt och ta över tills du tagit över alla områden. Sen är du kung!!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor