Jump to content

Vilken död person skulle du vilja träffa?

Tija
 Share

Recommended Posts

Skulle vilja träffa min syster och min kusin.

Azore, har din syster gått bort?

Fy *** vad hemskt! Det är nog min värsta mardröm. Att förlora ett syskon! Jag beklagar verkligen.

Jag har en sån dödsångest. Sjukt rödd för att dö och jag tycker det är sjukt hemskt när sånt inträffar bland unga.

Min morsa berättade för ett tag sedan om att hon hade en granne vars son hade en ovanlig cancerform som bara ett 100-tal i världen har. Man föds med det och det är obotligt.

Jag tänkte inte nåt vidare på det och tiden gick. Igår besökte jag henne och gick förbi hennes granne där sonen satt. Jag hade aldrig sett honom förr och det var det värsta jag sett!

Killen är fyllde 18 i förrgår. Han var så smal så det finns inte. Huvudet var helt knöligt och... det går inte att beskriva.

Jag tog reda på lite mer och fick reda på att den sjukdomen börjar med cancer i knäna som sedan sprider sig hejdlöst genom kroppen. Det är varannan man i släkten som får den utan undantag.

Han har cancer tumörer i halsen, huvudet, magen, ja över allt.

Han har lever max tills han är 21 år säger läkarna. Om han har tur...

18 år... Låg och tänkte på det hela natten. det är så man kan kräka...

Folk gnäller på skit saker som pengar mm. Jag röker ibland själv men det är nästan som ett hån mot dom som har cancer som han. "Gardener syndrom" heter sjukdomen och är ovanlig som ***

Man ska nog vara glad så länge man är frisk. Passa på och njut av livet mina vänner...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 105
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Enligt mig är Grim bra på att modda, men det tycks visst inte falla alla i smaken.

Edit:

Lite off: vet nån något om Cliffs minnessten i Ljungby? Vad det har vart på tal etc.

Vad jag vet så har ju metallica accepterat att vi reser stenen, nu fattas bara att vi gör det tror jag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Min morsa berättade för ett tag sedan om att hon hade en granne vars son hade en ovanlig cancerform som bara ett 100-tal i världen har. Man föds med det och det är obotligt.

Jag tänkte inte nåt vidare på det och tiden gick. Igår besökte jag henne och gick förbi hennes granne där sonen satt. Jag hade aldrig sett honom förr och det var det värsta jag sett!

Killen är fyllde 18 i förrgår. Han var så smal så det finns inte. Huvudet var helt knöligt och... det går inte att beskriva.

Jag tog reda på lite mer och fick reda på att den sjukdomen börjar med cancer i knäna som sedan sprider sig hejdlöst genom kroppen. Det är varannan man i släkten som får den utan undantag.

Han har cancer tumörer i halsen, huvudet, magen, ja över allt.

Han har lever max tills han är 21 år säger läkarna. Om han har tur...

18 år... Låg och tänkte på det hela natten. det är så man kan kräka...

Folk gnäller på skit saker som pengar mm. Jag röker ibland själv men det är nästan som ett hån mot dom som har cancer som han. "Gardener syndrom" heter sjukdomen och är ovanlig som ***

Det var faktiskt äckligt att läsa det där.

Tänker mig att han ser ut som någon från ett koncentrationsläger >_< .

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Min mormor!

Min låtsasmorfar blev helt sjuk i huvudet (bokstavligen) När honm gick bort. Han klädde ut sig i tantkläder med gigantbrillor och knacka på hos närmsta grannen (som bodde en km bort) klockan fyra på natten utan anledning.

Vi skickade honom till avgiftning, för att sen skicka honom till hemmet, han är kvar där idag.

Han blev bättre när han började supa, Men i slutet på månaden när han inte har några pengar kvar av pensionen och inte kan köpa öl ringer han till os och frågar efter mormor och andra personer och är helt ****!

Han är dömd till att supa!

----------------------

Och så vill jag träffa "living dead girl"... >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Min syrras kompis..

Hennes farsa ringde nyss och frågade om jag och min syrra ville gå på Gröna Lund med "den dödas" syskon.

Det var faktiskt läskigt att prata med honom, har inte gjort det sen innan hon dog...

Men det hade varit kul om hon hade kunnat gå på Grönan imorrn.....

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför i helve.... vill så många träffa Hitler? Ni har en chans att få träffa en död person och då vill ni träffa en psykiskt sjuk nazist och fråga hur han såg på livet! Alla nazister är ju sjuk i huvet men ändå, Vad är det frågan om...?

Skulle iaf vilja träffa Farfar igen. Han har tagit os-medalj osv och jag frågade aldrig han om det.

Redigerad av skytten
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför i helve.... vill så många träffa Hitler? Ni har en chans att få träffa en död person och då vill ni träffa en psykiskt sjuk nazist och fråga hur han såg på livet! Alla nazister är ju sjuk i huvet men ändå, Vad är det frågan om...?

Skulle iaf vilja träffa Farfar igen. Han har tagit os-medalj osv och jag frågade aldrig han om det.

Okej. Så alla ska träffa din farfar då? Han är mycket viktigare än Adolf Hitler så alla måste träffa honom.

Tänk lite innan du skriver nåt för fan. :rolleyes:

Jag skulle vilja träffa Errol Norstedt(Eddie Meduza). Först skulle jag slå han på käften för allt dumt han gjorde min morsa sen skulle jag snacka om musiken och livet och allt sånt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor