Flanders Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Hmm.. svår fråga. Skulle väl valt att träffa Hitler för att ha gett honom en smäll på käften. Jag skulle gjort mer en gett han en smäll på käften Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Skulle allt vilja se Ned Flanders ge Hitler en omgång!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Skulle allt vilja se Ned Flanders ge Hitler en omgång!! HAHA Ja, varför inte Tur man inte är han då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 (redigerad) Skulle nog vilja träffa min farmor jag. Men Adolf Hitler hade ju inte vart fel. Men då skulle han kunna svenska så man lätt kan kommunicera med honom. Men hade nog helst velat träffa farmor. Redigerad 24 juli, 2005 av SAAB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Jag skulle vilja träffa Adolf Hitler jag med... Skulle vara intressant som personer redan nämt att prata om hans värderingar och vad grunderna till dom var.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okändsoldat Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 HAHA min morfars bror sköt hitlers slavar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Hmm okändsoldat... Påminner mig om kortfilmen Unknown soldier... Även kallad Unknown russian soldier Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Clifford Lee Burton. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Hmm okändsoldat... Påminner mig om kortfilmen Unknown soldier... Även kallad Unknown russian soldier Den filmen ogillas Jag träffade Hitler i London, nått café typ...Madame Tussauds eller nått, han var ganska tyst av sig, inte som i de där gamla journalfilmerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Undrar hur han ser på livet... Eller hur han såg på livet Skulle vilja träffa min syster och min kusin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Den filmen ogillas Ogillas på vilket sätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Jag träffade Hitler i London, nått café typ...Madame Tussauds eller nått, han var ganska tyst av sig, inte som i de där gamla journalfilmerna Luktade han möjligen vax? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 (redigerad) Luktade han möjligen vax? Nja, snarare mer plastigt Ogillas på vilket sätt? Är de inte den dom sätter en kniv i strupen på en soldat och köttar runt lite? Redigerad 24 juli, 2005 av beat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 24 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 MEN ERA *censur*! LÅT CORTEZ TRO PÅ VAD FAN HAN VILL! DET NI HÅLLER PÅ MED ÄR JU SOM ATT GÅ FRAM TILL EN KRISTEN OCH SÄGA ATT JESUS INTE FANNS! HAR NI PROBLEM MED ATT HAN TROR PÅ SIN IDOL!? Då ska inte han säga att jultomten inte finns... :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okändsoldat Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 (redigerad) Hmm okändsoldat... Påminner mig om kortfilmen Unknown soldier... Även kallad Unknown russian soldier OkändSoldat, e en Finsk svartvit film om andra världskriget. Jätte bra! De visar den på Finlands självständighets dag. Redigerad 24 juli, 2005 av okändsoldat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 HAHA min morfars bror sköt hitlers slavar. Slavar vad menar du då? Soldater eller krigsfångar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okändsoldat Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 (redigerad) Slavar vad menar du då? Soldater eller krigsfångar? De som han skickade till Omaha. Men där efter R.I.P. by MG. Redigerad 24 juli, 2005 av okändsoldat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Jag skulle vilja träffa de 2 personerna jag kände som dog i tsunamin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 (redigerad) eller att Grim skulle vara bra på modding Enligt mig är Grim bra på att modda, men det tycks visst inte falla alla i smaken. Edit: Lite off: vet nån något om Cliffs minnessten i Ljungby? Vad det har vart på tal etc. Redigerad 24 juli, 2005 av leftbehind Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 eller som att BroDD skulle vara smart, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts