Frenzy Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Ord på de, han dog ju i en busskrasch inte mindre än 2 mil härifrån, kör förbi där ibland, under tystnad Dööööööööö ljungby :'( Deras fel ' Nej men undra när dom får upp minnesstenen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Inte Tupac? Eller just det, du tror ju att han fortfarande lever.. Tror? Jag är ganska säker på att han lever. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 (redigerad) Dööööööööö ljungby :'( Deras fel ' Nej men undra när dom får upp minnesstenen Mm, jag bor i Värnamo. Ligger norr om Ljungby. Men E4-stäckan han dog på ligger i Ljungbys kommun, klassad som en av Sverige farligaste vägsträckor...Ljungby-Dörarp. Burton died on Metallica's European tour when the band's tour bus hit black ice and flipped over in rural Sweden. He and Kirk Hammet drew cards to see who would get the top bunk. Cliff pulled the Ace of Spades, sealing his "victory". As the bus was skidding and rolling, he fell out of a window and was crushed by the bus. It is unknown whether Cliff was still alive at this point. He was crushed a second time when the winch cable lifting the bus off him snapped, dropping the bus on him a second time. Tragiskt öde :'( Får hoppas de för upp minnesstenen, och att åtminstone nån i nuvarnade bandet kommer och avtäcker den eller nått. Då behöver man inte åka långt för att se världsstjärnor Redigerad 24 juli, 2005 av beat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 24 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Är det där ett svårt val tycker du? Ja, ganska... Eller, borde det inte vara det? Vad borde det självklara valet vara då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Tror? Jag är ganska säker på att han lever. Jultomten finns också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Ja, ganska... Eller, borde det inte vara det? Vad borde det självklara valet vara då? Far din. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Jultomten finns också I dina drömmar kanske. Nej, men världen ska inte få lura dig nåt mer... det finns ingen jultomte. Och inga tomtenissar heller. Och ingen tomtemor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 24 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Far din. Jahaja... Ja, jo, det lutar ju dit... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 I dina drömmar kanske. Nej, men världen ska inte få lura dig nåt mer... det finns ingen jultomte. Och inga tomtenissar heller. Och ingen tomtemor. Då finns jo inte 2pac för vissa för om inte tomten lever så lever inte 2pac Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Då finns jo inte 2pac för vissa för om inte tomten lever så lever inte 2pac De som tror att jultomten finns är vid din ålder och under. Och det har aldrig funnits nån jultomte, det är bara en saga, precis som Bigfoot, eller som att BroDD skulle vara smart, eller att Grim skulle vara bra på modding, att Tupac lever är fakta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Japp, Håller med till 100%! fast jag vill också träffa John cummings. Jo, det skulle ju vara kul att träffa Dee Dee också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 24 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 I dina drömmar kanske. Nej, men världen ska inte få lura dig nåt mer... det finns ingen jultomte. Och inga tomtenissar heller. Och ingen tomtemor. Tomten finns visst! Du bara ljuger!! Jag hattar dig!! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Min morfar. Saknar honom verkligen. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Då finns jo inte 2pac för vissa för om inte tomten lever så lever inte 2pac Tupac har levt(eller kanske fortfarande lever), men det har inte jultomten(orginalet!)! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Napoleon Bonaparte... Ett krav är dock att han ska vara i sin ungdom. Runt 30, då var han som mest briljant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 MEN ERA *censur*! LÅT CORTEZ TRO PÅ VAD FAN HAN VILL! DET NI HÅLLER PÅ MED ÄR JU SOM ATT GÅ FRAM TILL EN KRISTEN OCH SÄGA ATT JESUS INTE FANNS! HAR NI PROBLEM MED ATT HAN TROR PÅ SIN IDOL!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Tupac.. (kållar snet på Cortez) Skoja bara ^^ no hard feelings men typ.. Ol dirty baster värkar som en rolig person så honom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 MEN ERA *censur*! LÅT CORTEZ TRO PÅ VAD FAN HAN VILL! DET NI HÅLLER PÅ MED ÄR JU SOM ATT GÅ FRAM TILL EN KRISTEN OCH SÄGA ATT JESUS INTE FANNS! HAR NI PROBLEM MED ATT HAN TROR PÅ SIN IDOL!? JAG GILLAR OCKSÅ CAPS LOCK!!!!11"!! OnEn!!nEett! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Min morfar. Saknar honom verkligen. :'( Ja du kan få min me... Han va inge bra att ha... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Hmm.. svår fråga. Skulle väl valt att träffa Hitler för att ha gett honom en smäll på käften. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts