Tija Skrivet 24 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Nja, jag håller inte riktigt med... Den ena är inte värre än den andra. A.H gjorde inte morden personligen men gav order om dem så det är han som har det på sitt samvete. C.M var kanske kallare men absolut inte värre. Men Charlie är ju mer direkt livsfarlig... Hitler kan ju inte göra något utan sin armé... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Min mormor eller Jeffrey Hyman (Joey Ramone). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Kurt Cobain tror jag nog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 .min morfar.. dog när jag var 9.. önskar att jag hade hunnit lära känna honom bättre.. verkade vara en jävligt go gubbe.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Skulle vilja möta Adolf Hitler i en avlägsen källare, fastbunden på en stol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 (redigerad) Kurt Cobain, Bob Marley m. fl. Självklart Hunter S. Thompson med, han sköt sig i våras :'( Redigerad 24 juli, 2005 av beat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dangerboy Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Jesus eller någon av hans kompisar... Cesar, Shakespear, Mozart, Lenin kommer inte på någon mer just nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Eazy-E eller Notorius B.I.G Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deluxo Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Men Charlie är ju mer direkt livsfarlig... Hitler kan ju inte göra något utan sin armé... Jag kunde inte sagt det bättre själv! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Inte en aning.... min farfar o mormor skulle ja väll tro.. farfar har ja inge minne av ens Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okändsoldat Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 (redigerad) Min morfars bror som var på Omaha Beach eller Omaha kanske man säjer. Redigerad 24 juli, 2005 av okändsoldat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Min farfar som dog 2003. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Min Morfar, farmor och min farfar skulle jag vilja träffa som är döda. Och en kompis som dog för ett par år sen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Charly manson hade oxå varigt intressant... Charles Manson lever fortfarande... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Eazy-E eller Notorius B.I.G Inte Tupac? Eller just det, du tror ju att han fortfarande lever.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 (redigerad) Finns ju lite alternativ Först o främst dessa, men om dom inte orkar... Morfar Farmor Farfar ...så skulle jag välja Cliff Burton Tija Jag skulle nog välja Kurt Cobain eller min pappa. Är det där ett svårt val tycker du? Redigerad 24 juli, 2005 av leftbehind Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Men Charlie är ju mer direkt livsfarlig... Hitler kan ju inte göra något utan sin armé... Charlie är ingen övermäniska. Ta bort vapnen från honom så är han inte starkare, snabbare eller tuffare än någon annan... Anlednigen till att han mördat så många är ju att han tog ganska många med överraskning och dessutom inte har spärrar vilket de flesta har. Skulle inte Hitler kunna göra något!? En mäniska som har mördat 3 miljoner människor utan att få dåligt samvete!? Han har säkerligen, personligen sett till att en del försvann. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Ja möjligen Kip Kinkel men ha när ju inte död än... bara rätt så inlåst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 (redigerad) effrey Hyman (Joey Ramone). Japp, Håller med till 100%! fast jag vill också träffa John cummings. Redigerad 24 juli, 2005 av _-MadeMaN-_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Jesus eller någon av hans kompisar... Cesar, Shakespear, Mozart, Lenin kommer inte på någon mer just nu... Jesus är inte död... ...så skulle jag välja Cliff Burton Ord på de, han dog ju i en busskrasch inte mindre än 2 mil härifrån, kör förbi där ibland, under tystnad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts