Tija Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Jag har funderat länge och kommit fram till en konspirationsteori. Det finns nämligen tre män, om inte flera, som är ganska lika varandra till utseendet och alla har dessutom ett v eller ett w i sitt namn. Det är fyra, om inte flera, killar som är långa, rätt smala och har mörkt hår. Här följer en lista på dem och bildbevis. Olof Wallberg: Valle Westesson: Fredrik Wikingsson Johnny Knoxville Jag tror jag vågar påstå att Valle Westesson är ledare, eftersom han har både v och w i sina båda namn...Vad de vill uppnå med detta är jag inte säker på, men jag vet att det är något lurt på gång... Vad tror ni? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 De är samma person med olika identiteter, helt klart! Finns ju inget annat sätt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Öh va? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 (redigerad) Haha jo det har du rätt i presis som don Vito han e rätt slimmad Redigerad 24 juli, 2005 av GRIM(back Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 (redigerad) Andreas Wilson? Lite kanske... Redigerad 24 juli, 2005 av beat Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Eller som jag ludwig Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 24 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Där ser ni! Det finns ingen hejd på det! De finns överallt! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Gaahhh, snart kommer de automatiserade brödroastarna till attack, ta skydd, rädda sig den som kan! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Jag tror du har snortat för mycket "Anders & Måns"-mjäll.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 (redigerad) Där ser ni! Det finns ingen hejd på det! De finns överallt! Ja, och de håller på att ta över världen. Clive Barker och Will Wright Redigerad 24 juli, 2005 av Kalan Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 24 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Jag tror du har snortat för mycket "Anders & Måns"-mjäll.. Ja, gud vad kul du är... For your information så har Anders och Måns inte mjäll. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 . tycker inte dom e särskilt lika.. god natt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Ja, gud vad kul du är... For your information så har Anders och Måns inte mjäll. Du måste typ drogat anders o måns o satt på dom i sömnen elelr något du vet ju allt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 24 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Du måste typ drogat anders o måns o satt på dom i sömnen elelr något du vet ju allt Åhnej, du kom på mig! Nejmen du vet, research is the shit! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Åhnej, du kom på mig! Nejmen du vet, research is the shit! haha ok Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!!!!!!!!!!!??????????.............. Jag förstår inte din teori riktigt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 http://www.adressa.no/multimedia/archive/00076/ver2_wallander_76769a.jpg Wallander Nej men äligt så är detta en jävligt onödig tråd Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Ja, gud vad kul du är... For your information så har Anders och Måns inte mjäll. Nä. Inte sen du sniffade allt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Ja, gud vad kul du är... For your information så har Anders och Måns inte mjäll. Okej, du har käkat deras svampar Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 24 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Okej, du har käkat deras svampar 1. Du är fortfarande skittråkig. 2. Håll dig ontopic eller sluta posta i den här tråden. GAH! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts