TaXshiT Skrivet 9 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2003 (redigerad) jag skulle behöva en grafikfix (eller en adress där man kan ladda ner den) till mitt gta3. det är bara gula rutor där det är text vilket är väldigt irriterande. har en adm 1Ghz med 192 mb ram och geforce 2 mx samt XP pro Redigerad 9 januari, 2003 av TaXshiT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 9 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2003 Det klassiska Geforce-problemet, ladda ner XP-patchen från gtasajten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TaXshiT Skrivet 9 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2003 (redigerad) ok Redigerad 9 januari, 2003 av TaXshiT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 9 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2003 och var på gtasajten hittar jag den??? e den stor??? sitter på ett sunkit 56K. http://www.gtasajten.com/gta3/d_viktiga.asp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TaXshiT Skrivet 9 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2003 OK tack för tipset Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts