BroDD Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Börjat blivit intresserad av hypnos... nån som kan nån bra sida me mycke info om de o sånt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Börjat blivit intresserad av hypnos... nån som kan nån bra sida me mycke info om de o sånt? Läkare brukar väl använda lite hypnos...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Varför är du så intereserad av hypnos? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 23 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 (redigerad) Varför är du så intereserad av hypnos? Inte en aning... verkar bara intressant o skulle vilja läsa om de Sikorka: va menar du? Redigerad 23 juli, 2005 av BroDD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 (redigerad) detta kanske kan hjälpa. Redigerad 24 juli, 2005 av samool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 24 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 detta kanske kan hjälpa. TACK!!! orkar inte läsa nu, e på väg till sängen läser sen när ja vaknat.. tack tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 TACK!!! orkar inte läsa nu, e på väg till sängen läser sen när ja vaknat.. tack tack Suck... Se den där BroDD... Han ber om information, när han får den så gör han så här... Vad ska han få för straff? Hypnos? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Suck... Se den där BroDD... Han ber om information, när han får den så gör han så här... Vad ska han få för straff? Hypnos? Vadå det är väl bara bra att folk blir allmänbildade? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 24 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Suck... Se den där BroDD... Han ber om information, när han får den så gör han så här... Vad ska han få för straff? Hypnos? Vadå gör så här? inte läser de? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Min kompis kan hypnos. Eller nån form av det. Han kunde iaf göra så att jag trodde att ett snöre var en orm. det var läsmkigt. men .. det VAR en orm. fast sen så blev det ett snöre. eller tvärtom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Min kompis kan hypnos. Eller nån form av det. Han kunde iaf göra så att jag trodde att ett snöre var en orm. det var läsmkigt. men .. det VAR en orm. fast sen så blev det ett snöre. eller tvärtom. Läskigt. Funkar det värkligen? Cöölt om man skulle testa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Läskigt. Funkar det värkligen? Cöölt om man skulle testa. Aa. Fast man måste själv VILJA hypnotiseras. och man måste TRO att det är en orm osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Skulle verkligen vilja lära mig det där! Verkar onekligen coolt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Aa. Fast man måste själv VILJA hypnotiseras. och man måste TRO att det är en orm osv. Kan man få nån liten förklaring? Det låter skitcoolt (Är hemma nu... Kan använda normala bokstäver igen... Sköööönt! ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Jag gillar böcker om Hypnos, Drömmar, Övernaturliga saker, Tänkeläsning, Spågummor o.s.v... Faktaböcker ska det vara! Så om nån vet nåt bra ställe med såna böcker så vill jag låna tråden till att ni kan länka till såna böcker här! Jag har några hemma och det är mycket spännande att läsa om vad drömma kan betyda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Har för mig att det inte är tillåtet att använda hypnos i Sverige med undantag för inom sjukvården.. Sök på typ DC++ där kan man säkert hitta nått intressant textdokument Annars googla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Space Hunter2001 Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Psykiatriker brukar använda hypnos. Och man kan också använda det i förhör med folk som inte kan komma ihåg vad dom har gjort utav olika anledningar. Men 50% av befolkninger är dock inte motagliga för hypnos. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts