kire21 Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Finns det någon hemsida där man kan kolla på Crazy-DJ den filmen när han står vid Dj-bordet? Tycker att Crazy-Frog är så bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Bra?! Berätta varför han är bra? Det lär väl finnas på Jamba. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Gud vilken massa skit du kommer få för att du gillar honom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyemon Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Finns det någon hemsida där man kan kolla på Crazy-DJ den filmen när han står vid Dj-bordet? Tycker att Crazy-Frog är så bra. Why..? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 (redigerad) Jag tänker inte understå mig att hata skiten längre. Crazy Frog är ett praktexempel på kommersialiserad skit som är omöjligt att tycka om. Alla de som laddar hem ringsignalerna från Jamba! är så otroligt blåsta, lättpåverkade och dumma i huvudet att jag inte kan annat än att tycka synd om deras föräldrar... Redigerad 24 juli, 2005 av Ebeeto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Jag tänker inte understå mig att hata skiten längre. Crazy Frog är ett praktexempel på kommersialiserad skit som är omöjligt att tycka om. Alla de som laddar hem ringsignalerna från Jamba! är så otroligt blåsta, lättpåverkade och dumma i huvudet att jag inte kan annat än att tycka synd om deras föräldrar... W0rd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts