Holta Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Någon som vet hur man gör när man konventerar om GTA VC bilmodar till GTA SA? Skulle vilja lära mig någon som vet hur man gör? Mvh//Holta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Ändrade titeln. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hashan Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Jag skulle verkligen veta hur man gjorde då det finns väldigt många bil mods till VC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Holta Skrivet 24 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Ändrade titeln. Tack A.A Förlåt jag skrev knasig titel glömde underrublikrn:$ men tack för hjälopen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Jag skulle verkligen veta hur man gjorde då det finns väldigt många bil mods till VC Om du konventerar vc bilar till sa så får du inte släppa dom om du inte har skaparens tillstånd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Om du konventerar vc bilar till sa så får du inte släppa dom om du inte har skaparens tillstånd Nej, men han får andvända den privat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Nej, men han får andvända den privat. No shit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 No shit Minst lika självklart som ditt "jagvetallt"-inlägg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Minst lika självklart som ditt "jagvetallt"-inlägg. Sluta vara så avis för att jag kan mer om modding än dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Holta Skrivet 24 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Om du konventerar vc bilar till sa så får du inte släppa dom om du inte har skaparens tillstånd Hade inte tänkt släppa dem utan bara använda dem sj. Men ingen här värkar ju veta hur man gör så ingen ide fråga kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Sluta vara så avis för att jag kan mer om modding än dig Haha? Skulle jag vara avundsjuk? Whatever. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Vi som gör GTA:Sweden behöver verkligen konvertera en del... Sajko har gått med på att få sina bilar konverterade till SA, och medhavda i GTA:Sweden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okändsoldat Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Det finns ju redan VICE-CITY Bilar i SA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Folke_fisk Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Inte moddade ditt nöt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Det finns ju redan VICE-CITY Bilar i SA. ??? Finns bara fyra modade bilar ÖVERHUVUDTAGET. Men om du säger så: var laddar jag ner Sajkos V70 polisbil till SA? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Holta Skrivet 26 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Ingen som vet hur man gör eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Erik HK Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Sluta vara så avis för att jag kan mer om modding än dig OffT: Kan du sluta vara så självgod?! Vi vet att du är "jättehäftig" och "aaascool" OnT: Borde det inte funka att importera VC-moddarna i 3dsmax och sen använda nya pluginnet för att exportera det igen? Med några modifieringar förstås... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 (redigerad) ??? Finns bara fyra modade bilar ÖVERHUVUDTAGET. Men om du säger så: var laddar jag ner Sajkos V70 polisbil till SA? gta.gamigo.de har massor där till SA.. vaddå 4? Redigerad 26 juli, 2005 av MyStiC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 gta.gamigo.de har massor där till SA.. vaddå 4? Kolla på www.gtamods.com! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Holta Skrivet 27 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 18 svar ännu inget svar på frågan Gissar på ingen här inne vet hur man gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts