Bubbli Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Jag har problem med THPS 4. För när jag ska starta spelet så säger det "Tony Hawk's Pro Skater 4 was unable to initialize graphics eninge". Och detta är ett spel jag spelat på exakt samma dator. Nån som vet varför och hur man fixar det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Jag har problem med THPS 4. För när jag ska starta spelet så säger det "Tony Hawk's Pro Skater 4 was unable to initialize graphics eninge". Och detta är ett spel jag spelat på exakt samma dator. Nån som vet varför och hur man fixar det? Uppdaterat drivrutinerna till grafikkortet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 23 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Jag har nyare drivrutiner än förra gången... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Jag har nyare drivrutiner än förra gången... Ok, och kortet stöds såklart. Jag ggolade och såg att många hade detta problem, men antingen visste ingen hur man fixade detta eller så stod det på ryska . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 23 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Ok, och kortet stöds såklart. Jag ggolade och såg att många hade detta problem, men antingen visste ingen hur man fixade detta eller så stod det på ryska . Haha. Okej, tack ändå. Tänkte inte ens på att googla :"> . Ska göra det. Lås inte för nån annan kanske har lösning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Spelet kanske inte stöder dom nya drivrutinerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 23 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 (redigerad) Och detta är ett spel jag spelat på exakt samma dator. Har googlat och hittar inget. :'( EDIT: Problemet är löst. När jag startade datorn förut idag och skulle spela så tänkte jag: Jag trycker på denna knappen (RegSetup.exe)(inte för att jag tror att det hjälpte för den sakensskull). Och nu funkar det . Redigerad 24 juli, 2005 av Mr. M Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts