Space Hunter2001 Skrivet 9 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2003 sony kommer censurera the getaway läs mer här Sony Censur på the gteaway Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Riichard Skrivet 9 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2003 Inte mycket till censur de ju.. De ändrar bara kläderna för ett teleföretag inte vill att en polismördare ska ha deras kläder på sej, de kan man ju förstå faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 11 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2003 Det är ju skit grymt... Jag menar att vi som har det nu har ju special spel med telefin bilarna och det har ju inte dom som kommer att köpa det efter att dom har censuerat det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERKiiiii Skrivet 18 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2003 Det är ju skit grymt... Jag menar att vi som har det nu har ju special spel med telefin bilarna och det har ju inte dom som kommer att köpa det efter att dom har censuerat det. mitt e inte censurerat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vicke_15 Skrivet 19 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2003 Inte mitt eller... det är ocensurat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wheelie Skrivet 20 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2003 Jag mår fan illa när de torterar den där kinesen med elstötar, och han hänger helt död i taket. Skitvidrigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 20 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2003 Jag måde inte illa men det var vidrikt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts