Sweeman Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Jag är i estland nu på semster och som vanligt kollar jag genom alla kanalerna och då stannar jag på en tysk musik kanal. ser nåra jamba spy saker och annat skit, sen till min fasa...jag ser grodan bakom ett dj bord, mitt hjärta stannar och jag hör samtidigt låten popcorn med grod jävlen som lägger till sina bing bings och da das. HATA DEN FÖRBANNADE GROD JÄVELN!!!! OMFG ARGHHHAHAH ville bara ge er en heads up ifall den int nått sverige ännu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Den finns i Sverige... Det ska även komma en långfilm med grod-fanskapet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Den där grodan är så jävla tråkig... Fattar inte hur man kan tycka den är rolig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Det ska även komma en långfilm med grod-fanskapet.. Hahahahahaha, du måste fan skoja!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Hahahahahaha, du måste fan skoja!? Har inte starka källor med det.. men det stog på SVT igår Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Men hurfan kan du skriva å om du är i Estland? Och var det inte du som bodde i Österrike ? Och ville bli admin på forumet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Men hurfan kan du skriva å om du är i Estland? Och var det inte du som bodde i Österrike ? Och ville bli admin på forumet? Jo.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Men hurfan kan du skriva å om du är i Estland? Och var det inte du som bodde i Österrike ? Och ville bli admin på forumet? Han kanske jobbar utomlands och har med sig en svensk laptop och sliter bandbredd av nån stackars kontorist? Men håller med, groddjäveln är för himla störande. Han var rolig första gången men nu så ser man fan inget annat än den. Jag får mentala skador av att se den typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sweeman Skrivet 23 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Men hurfan kan du skriva å om du är i Estland? Och var det inte du som bodde i Österrike ? Och ville bli admin på forumet? Hehe joo jag hade lite forum madness då men orka va admin.. jag sitter kompisens farsas kontor, jag kan skriva ö ä eftersom dt används här sedan håller man in alt 134 för att få å. och jag är 17 så jag jobbar int utomlands. om de gör en långfilm av fanskapet ska jag fan bränna ner närmsta biografen. och nej jag bor inte i österikke jag bodde i luxembourg men nu ska jag flytta te leksand. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Dos ska göra ett Spel med grodan, och en TV-Serie.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Dos ska göra ett Spel med grodan, och en TV-Serie.... Asså det måste kännas förjväligt för de killarna som gjorde den där grodjäveln. Dom får inte ett skit... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sweeman Skrivet 23 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Dos ska göra ett Spel med grodan, och en TV-Serie.... Jag tror att jag ska gå spy nu.. kan int fatta att dt var en svensk som kom på denna jävla grodan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Har inte starka källor med det.. men det stog på SVT igår Neej!! Va fa.. Jäkla Groda! Hatar den där.. Varför? Varför? Det kan inte vara sannt! Eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Inte konsirgt att folk vill bomba Sverige :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Han som gjorde grodan tycker också att Crazy Frog e irriterande och han skulle tycka att det var kul att slå honom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 OMG Grodan is shit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Förresten är det ingen groda! Det är tvåtaktaren! Så hette den iallafall första gången den spelade upp.. I Wimans.. å dessa minnen :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Och så säger de att det inte var bättre förr... Det var det... Aight? Get it through your thick skull and stop forwarding your phone to me! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Ye, döda grodan, terrorister kan väl vara på jakt efter den istället? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 KILL THE CRAZY FROG!!!!!! Ett spel där man ska slå ihjäl "grodan" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts