kalikax Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Hej jag har klarat alla uppdrag förutom dom sissta hos wozzi och då behöver man en viss % med millie (flickvännen)..jag sabba några dejter och nu är hon aldrig där längre :S har väntat skit länge...men innan ja sabba dejterna var hon där 12.00-24.00 men aldrig nu som sagt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Hej jag har klarat alla uppdrag förutom dom sissta hos wozzi och då behöver man en viss % med millie (flickvännen)..jag sabba några dejter och nu är hon aldrig där längre :S har väntat skit länge...men innan ja sabba dejterna var hon där 12.00-24.00 men aldrig nu som sagt Bara att vänta tills hon kommer! Ett tipps: Ställ dig utanför, knappa in koden så tiden går snabbt! Kolla när hon e hemma, ladda din save fil och åk dit den tidpunkten hon e hemma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Hej jag har klarat alla uppdrag förutom dom sissta hos wozzi och då behöver man en viss % med millie (flickvännen)..jag sabba några dejter och nu är hon aldrig där längre :S har väntat skit länge...men innan ja sabba dejterna var hon där 12.00-24.00 men aldrig nu som sagt Är hjärtat kvar så e hon din flickvän, annars om det inte e där har hon dumpat dig eller du dödat henne, men e hon död/dumpad så får du ett samtal att skaffa kortet i hennes hus har jag för mig så det är lungt i vilket fall som helst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kalikax Skrivet 23 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Har stått där i 5 dygn (på spelet) men hon kommer inte..kommer inte ihog att jag varken har dödat henne eller fått ett telefon samtal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Har stått där i 5 dygn (på spelet) men hon kommer inte..kommer inte ihog att jag varken har dödat henne eller fått ett telefon samtal Men e hjärtat kvar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_MASTER Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Jag råkade döda barbara(polisen) för längesen men hon har inte kommit tillbaks.......vet inte vad jag behöver göra för att hon ska komma tillbaks Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kalikax Skrivet 24 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Japp hjärtat är kvar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 @GTA_MASTER: du kan bara sörja över henne om du dödade henne.. @Kalikax: då lär det inte vara något problem, men det funkar väll inte om man står utanför huset o väntar? aldrig hjälp för mig, åker alltid runt o när jag har vägarna förbi så kan man ju kolla om hon e hemma, gör så så blir det nog lättetare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kalikax Skrivet 25 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Ok..tack antar jag ska testa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Applemos Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Har för mig att tiden när hon va där ändrades för mig:S ena stunden va hon där och andra inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Jag råkade döda barbara(polisen) för längesen men hon har inte kommit tillbaks.......vet inte vad jag behöver göra för att hon ska komma tillbaks Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Jag råkade döda barbara(polisen) för längesen men hon har inte kommit tillbaks.......vet inte vad jag behöver göra för att hon ska komma tillbaks Spela om... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bíg_mamá Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Har dom försvunnigt 1 gång kommer dom aldrig tillbaks... dom dumpar en för att man dejtar dom för lite... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dödar med stil Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Om bruden ringer och säger "Pig!" och sen lägger på direkt, e det dags att börja tänka lite på henne då kanske? Jag närmar mig slutet av san fierro-uppdragen och har inte dejtat bruden sen precis efter uppdraget då man kan dejta henne för första gången. Vem fan orkar tänka på brudar, käk och muskler när man har viktigare grejer för sig? Det går väl ändå aldrig att komma till skott med henne om ni hajar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts