Jump to content

Flickvännen är inte där

Share

Recommended Posts

Hej jag har klarat alla uppdrag förutom dom sissta hos wozzi och då behöver man en viss % med millie (flickvännen)..jag sabba några dejter och nu är hon aldrig där längre :S har väntat skit länge...men innan ja sabba dejterna var hon där 12.00-24.00 men aldrig nu som sagt

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej jag har klarat alla uppdrag förutom dom sissta hos wozzi och då behöver man en viss % med millie (flickvännen)..jag sabba några dejter och nu är hon aldrig där längre :S har väntat skit länge...men innan ja sabba dejterna var hon där 12.00-24.00 men aldrig nu som sagt

Bara att vänta tills hon kommer! Ett tipps: Ställ dig utanför, knappa in koden så tiden går snabbt! Kolla när hon e hemma, ladda din save fil och åk dit den tidpunkten hon e hemma.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är hjärtat kvar så e hon din flickvän, annars om det inte e där har hon dumpat dig eller du dödat henne, men e hon död/dumpad så får du ett samtal att skaffa kortet i hennes hus har jag för mig :P så det är lungt i vilket fall som helst

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

@GTA_MASTER: du kan bara sörja över henne om du dödade henne..

@Kalikax: då lär det inte vara något problem, men det funkar väll inte om man står utanför huset o väntar? aldrig hjälp för mig, åker alltid runt o när jag har vägarna förbi så kan man ju kolla om hon e hemma, gör så så blir det nog lättetare ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om bruden ringer och säger "Pig!" och sen lägger på direkt, e det dags att börja tänka lite på henne då kanske? Jag närmar mig slutet av san fierro-uppdragen och har inte dejtat bruden sen precis efter uppdraget då man kan dejta henne för första gången.

Vem fan orkar tänka på brudar, käk och muskler när man har viktigare grejer för sig? Det går väl ändå aldrig att komma till skott med henne om ni hajar...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor