_EmiL_ Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Bild? Är du blind eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 (redigerad) Räknas björknävertofflor? I så fall blir det... 32 och en halv... Har tappat bort ena träskon med gröna kossor på. (Jag är fanimej på riktigt skämthumör idag! Har 1 par skor och 2 par tofflor- flipflop och vanliga) *edit* Mina två mest använda par. http://www.nordicdesignetc.se/images/trallor.jpg Redigerad 3 augusti, 2005 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Är du blind eller??? Min dator fick en släng av damp, men den verkar ok nu, ska och hälsa på den på sjukhuset lite senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Min dator fick en släng av damp, men den verkar ok nu, ska och hälsa på den på sjukhuset lite senare. Får gå och köpa en chokladask till den La Rochelle... mmm... :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Får gå och köpa en chokladask till den La Rochelle... mmm...:"> Gillar datorer choklad? Min kompis säger att de knaprar gamla RAM-minnen, jag blir helt förvirrad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 1 par , klarar mig med ett par. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Siana und Zack: Do you mind STFU! Håll er till ämnet eller knip käft. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 (redigerad) Siana und Zack: Do you mind STFU! Håll er till ämnet eller knip käft. Aj känner mig vingklippt Redigerad 3 augusti, 2005 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts