Weener Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Jag har 5 par tror jag. Använder bara ett par av dem. Dem jag använder är ett par svarta Etnies. Sen har jag ett annat par svarta skateskor med okänt märke. Jag har ett par grönvita Nike sneakers och ett par Bagheerasneakers samt ett par vita adidassneakers. Sen har jag ett par gympadojor också. Ganska mycket skor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Ett par Salomon Sommar-sko-sak-moj-historia och ett par Birkenstock som är för små. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 1 par Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 6 par skor . orka räkna up alla märken. ett par skor är för gympan, sen har jag ett par när jag fiskar (tjejer såklart) och ett par på vintern. sen ett par när jag ska till polen eller till 2 av mina kompisar som bor ca 20 meter från min bostad. ett par till min tennis och ett par finskor. ebeeto @ är jag gay nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 6 par skor . orka räkna up alla märken. ett par skor är för gympan, sen har jag ett par när jag fiskar (tjejer såklart) och ett par på vintern. sen ett par när jag ska till polen eller till 2 av mina kompisar som bor ca 20 meter från min bostad. ett par till min tennis och ett par finskor. ebeeto @ är jag gay nu? Är du i Polen ofta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 (redigerad) Är du i Polen ofta? Varanan dag, vart 3:dje, på sommaren då såklart. edit: det är ett par flippflopp så jag räknar det som ett par skor. Redigerad 23 juli, 2005 av gurfi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Två, tränings och vandliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 3. 1 par converse all star som används alltid 1 par nike gympaskor (undra varför jag har dom n'är jag aldrig är med på gympan?) 1 par Quicksilver som jag aldrig använt nästan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 (redigerad) Orka leta bilder och namn på skorna, iaf: Flipflops: 6 Havaianas2 Gucci1 Prada4 Lacoste1 Fred perryFin-skor: [*]3 Swear [*]2 Tiger of Sweden [*]1 Gucci [*]1 Louis Vuitton Redigerad 23 juli, 2005 av Benvit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Benvit: Har du finskor på fötterna? Hur mycket får de betalt? Om det nu ska vara så jäkla petnoga.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Har bara 3 par just nu. Ett par nike, ett par vans och ett par lacoste =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wolfi Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Ett par Lacoste , ett par loafers och ett par slip-in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Nu på sommaren så använder jag mina sandaler eller mina gamla gympaskor. Annars vet jag inte hur många skor jag har! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Ett par converse och ett par vans Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Ett par Puma Roadster, nyss inhandlade. Träningsskor, Brook eller nått. Sen 2 något utslitna par Även ett par Flip-Flops Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 1 par kängor 14 håls gettagrip med stål hetta röda o ettpar helsvarta all stars som e helt svarta inget vitt som dom andra gay dom e helt svarta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 De jag oftast använder är ett par Adidas Monaco GP (röda) samt ett par svarta Adidas-gympadojjer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Nu skola vi se... Jag har... ett par "kängor"... Inte riktigt kängor, men jag vet inte vad jag ska kalla dem... Så har jag ett par sandaler och... Tja, det är det jag har. Så jag har två par. Där knäckte jag alla fördomar om att alla tjejer har många skor!! Ha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Ett par svarta converse är de ända jag använder nu sen har jag ett par svarta 10 håls-kängor, men dom är lite för varma för sommarn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts