Ace Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Mohahaha.. Blev sugen på den här topicen när jag såg "Byxor"-topicen Frågan är, Hur många par skor har ni? Själv har jag två par Etnies (Ett par signierat av Timbutku ) och ett par arbetskor.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 (redigerad) Ganska nödvändiga trådar! Kommer det inte en poll snart som undrar hur många filsingar man har!? jag har 1 par som jag använder och c:a 4 som jag inte använder. (skor, alltså) Redigerad 23 juli, 2005 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Jag har fyra par. 2 par basketskor, ett par Puma Roadster och ett par trädojjor med zebra-mönster på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Har 2 par.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Ett par riktigt slitna sneakers. När de är oanvändbara så köper jag nya. Att ha fler än ett par skor är egentligen lite gay-varning... Tänkte köpa ett par nya Reebok, riktigt snygga, som var på rea men de fanns inte i 11,5 så mina Kalle Anka-fötter fick inte plats... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 23 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Tänkte köpa ett par nya Reebok, riktigt snygga, som var på rea men de fanns inte i 11,5 så mina Kalle Anka-fötter fick inte plats... Inte många som använder sig av det amrikanska sko-måttet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Ett par joggingskor som jag även använder som vanlig fritidsko, ett par sandaler som kan ses i min avatar och ett par gympaskor som jag har på idrottslektionerna i skolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Två som jag använder på sommaren (en av dem använder jag på hösten och våren också om det inte är snö eller väldigt blött, träningsskor och sandaler. Och på vintern har jag ett par ECCO-skor som är ganska bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Inte många som använder sig av det amrikanska sko-måttet Vad jag vet så finns det rätt många amerikaner... Jag har för mig att de använder det amerikanska skomåttet... ägd... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Har bara ett par skor. Duffy-dojor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 23 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Vad jag vet så finns det rätt många amerikaner... Jag har för mig att de använder det amerikanska skomåttet... ägd... Doh! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 .1 par som jag använder.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Ett par träningsskor och ett par vardagsskor och så ett par skor som man har hemma och springer runt i. Sen så har jag även ett par grövre skor som man kan ha i skogen och så. Använder mest Nike skor men de grövre skorna är av annat märke. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Ett par basket skor, 2 par fotbolls skor, par normala skor. och ett par inomhus fotbolls skor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Om man nämner fotbollskor har jag 7 par skor sammanlagt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Icebear Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Humm...två par skolskor, ett par joggingskor och fyra par fotbollsskor..då borde det bli sju par. Damn creepy, ja har likadant som du Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dangerboy Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 (redigerad) Dom här! (om någon undrar, så är dom svarta...) Grymt sköna! Redigerad 23 juli, 2005 av dangerboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 2! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 1 par som ja använder.. sen har ja säkert en massa gamla skor liggandes nånstans eller nåt har 2 par fotbollsskor smo e helt oanvända.. nån fotbollsnörd som vill köpa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts