okändsoldat Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Hur tar man screenshots i SanAndreas jag brukade använda fraps men bilderna tar 1 mb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Du kan ju andvända tangenten "print sreen" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okändsoldat Skrivet 23 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Du kan ju andvända tangenten "print sreen" Har testat men var kommer screenshotsen då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 (redigerad) Du trycker på "Print screen! sen går du in på paint och trycker ctrl+v Nu kommer bilden fram och det är bara att spara Redigerad 23 juli, 2005 av Egget91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Man går in i paint och klistrar in de och sparar som jpeg format Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okändsoldat Skrivet 23 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Ok nu måste jag bara seja TACK!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Ok nu måste jag bara seja TACK!!!!!!! Och jag måste säja VARSÅGOD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts