GTA_Erik Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 http://www.gtasajten.com/gtasa/bilar.php Är det bara för mig som det inte är några bilder på bilarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Jag hittar inte ens något "Bilar" eller nåt i menyn på San Andreas grejjen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Det är bilder för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Jag hittar inte ens något "Bilar" eller nåt i menyn på San Andreas grejjen "Fordon" skall det stå... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_thule_ Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Jag ser inte heller några bilder där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Hur kan man veta hastigheten? de e ju ingen mätare i SA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 (redigerad) Hur kan man veta hastigheten? de e ju ingen mätare i SA Det finns en mod, ju. Redigerad 24 juli, 2005 av HOWHOW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Det finns en mod, ju. Gjord av dom som gjorde san andreas? tror ja inte om den e gjord av nån annan så behöver han väll inte gjort rätt i hur snabbt dom går Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Det sparas nog i minnet hur fort fordonet går, läser nog därifrån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_thule_ Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Men vad ska man göra när man inte ser bilderna? vart ligger felet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 De är väll bara att kolla i handling.cfg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 "Fordon" skall det stå... Står ingenting om Fordon vad jag ser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hades Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 En grej med fordonen de flesta har ju samma hastighet även rishögarna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 En grej med fordonen de flesta har ju samma hastighet även rishögarna! Mm men alla bilar behöver inte ha olika hastigheter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Jag ser att bilderna faller offer för adblockers, de måste vara i samma size som en reklambild. Testa att stänga av alla ev adblockers. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Jag ser att bilderna faller offer för adblockers, de måste vara i samma size som en reklambild. Skulle inte förvåna mig ett dugg... Många fordon har samma topphastighet, men det är många fler aspekter man måste ta hänsyn till (luftmotstånd, tyngd, acceleration, etc). Topphastighet är dock ett förenklat mått på vad man kan vänta sig för hastighet av fordonen (och stämmer oftast ganska väl). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts