Dlanor Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Största hoppet som man flyger högst eller längst i? Finns ett skapligt på flygplatsen i SF, men det måste finnas nå STÖRRE!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 De finns ett stort mitt i öknen nån stans. Kommer inte ihåg vad stället heter, men ja vet var de ligger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Jag vet ett! På berget i öknen där man ska skjuta ner massa helicotrar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Man kan ju flyga längre än det på många ställen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kalikax Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Kan ingen lägga upp en bild på det? eller visa på kartan? vore schysst...Btw är inte det störta hoppet om man kör ner för berget längst ner till vänster på kartan typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 (redigerad) Här är dom bästa hoppen enligt mig: (Jag har ringat in dom i rött) http://img327.imageshack.us/img327/6941/hopp3mp.th.jpg Redigerad 23 juli, 2005 av jaeger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 (redigerad) Här är dom bästa hoppen enligt mig: (Jag har ringat in dom i rött) Tackar ^^. Ska testa dom. Redigerad 23 juli, 2005 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kalikax Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 (redigerad) Grymma hop det längst ner till höger när jag hoppade landa jag sjukt långt in på flygplatsen men är inte hoppet från berget bäst? Redigerad 24 juli, 2005 av kalikax Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Högst upp på MT.Chilliad så finns det ett över fett hopp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kalikax Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Ja det var det jag menade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts