BigBear Skrivet 9 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2003 GTA3 laggar på min data, jag har en P4 1,7 Ghz, 512mb RAM och GeForce 2 MX 400. Har Windows XP. Vad é de för fel? (om de é nåt fel) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 9 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2003 laddat ner xp-patchen? gå in på gta3 och viktiga filer eller dylikt på gtasajten så tror jag det finns nått. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 9 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2003 ja, jag har den och så har jag dom nyaste drivrutinerna till 3d-kortet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 9 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2003 det är kanske det som är problemet jag laddade ner nya drivisar till mitt geforce3 det blev betydligt sämre spelen bla gta3 blev segt jag fick installera om windows . att köra systemåterställning funkade ej för mig ps höger klicka på skrivbordet egenskaper inställningar avancerat och kolla ifall det kommer upp ett felmeddelande det gjorde det för mig iallafall om det gör det så testa med en systemåterställning försök ta bort drivisarna eller installera om windows Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 9 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2003 (redigerad) efter jag installerade nya drivrutiner så va de ingen skillnad.. de va inget felmeddelande nånstans i egenskaper/inställningar/avancerat Redigerad 9 januari, 2003 av BigBear Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 9 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2003 hm har du testat att spela innan du installerade drivrutinerna da? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 9 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2003 ja, som sagt, ingen skillnad nu som då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 9 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2003 Behöver jag bättre 3d kort? Nu har jag GeForce 2 MX400 64mb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 9 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2003 ja säger bara, MX SU*ER ! ! ! ja hade gf4 128 MX på min dator men det är lika bra som gf2 32 liksom. så fixa ett nytt 3d kort men akta dig för mx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 9 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2003 Behöver jag bättre 3d kort? Nu har jag GeForce 2 MX400 64mb Det tror jag inte och det är väll knappast ramet som börjar ta slut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 9 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2003 Gå in på Options och ändra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 9 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2003 vad ska jag ändra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 9 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2003 Minska på Upplösning och Draw Distance, stäng av Trials. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 9 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2003 Ladda ner och kör 3d analyzer det brukar fungera för de flesta! Mer info på denna sida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hardcore Skrivet 7 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2003 (redigerad) ähh köpa en ny dator *edit* Nämen ärligt, det laggar för mig med. Har en AMD XP1800+, 512ddr, Geforce 4 MX440. Redigerad 7 september, 2003 av Hardcore- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 7 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2003 gta3 laggar på min p4 2ghz åxå..verkar inte möjligt att fixa..har testat installera om, patcha, 3danalyzer...ALLT..och jag har win98 se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 7 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2003 Nödvändigt att väcka upp den här gamla tråden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 8 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2003 det var hardcore..jag såg inte att den var så gammal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts