Azore Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Grove Street Families Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 24 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Alla verkar visst gilla Groove Street Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Triple H Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Front Yard BALLAZ så e det ba Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Applemos Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Jag tyckte att den där ryska maffian som man träffade i början av spelet var ganska coola men ändå, VOTE: Grova Street Families Vilken maffia i början av spelet?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Vilken maffia i början av spelet?? I uppdraget "Just bizniz" (orkade inte stava "bizniz" rätt) kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Jag valde mellan Grove Street och Varrios Los Atecaz. Jag tycker att Grove e coolast. Men Varrios är äkta Latino, och Latino är så coola. Vote: Varrios Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hades Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Jag gillar Ballas för de är roligast att dunka ner! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Varios Los Aztecas -que pasa esé -nada holmes Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 4 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 (redigerad) Jag gillar Ballas för de är roligast att dunka ner! När man tagit över alla områden så finns inga ballas eller Vagos kvar...Ballas var så roliga att köra drive by's mot, nu måste jag åka till junity station för att köra drivy by, på Varrios los Aztecas @Appelmos: Nej, det i Just Business är Rysk Mafia, Jag menar Italienska mafian, Don Salvatore Leone's Mafia Redigerad 4 augusti, 2005 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bíg_mamá Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Grove mothefucking street Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yoghurt Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 GSF for life nigga! Håller med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Vote: Alla e grymma, ese! Speciellt Grove st. och Ballas när man har gjort dem till Bloods and Crips Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 San Fierro Rifa är coolast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts