Jump to content

Favorit Gäng i San Andreas

Share

Vilket är ditt favorit gäng i San andreas?  

75 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Är inte säker på om någon liknande tråd har kommit upp tidigare, men hittade ingen så jag gjorde en. ^^

Vilket gäng tycker du bäst om? Själv gillar jag Groove street families och The Ballas, men eftersom jag diggar looken så mkt hoss groove street så får det bli:

Vote: Groove Street Families ;P

edit: man får faktist skriva vad man tycker oxo ;)

Redigerad av Xemtoth
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nödvändigt att skriva här då?  :P

Jag skrev vad jag röstade, Nullvote och sedan skrev jag varför jag röstade så... Och faktisk tror jag inte mitt inlägg störde dig det minsta...

Varför bryr du dig överhuvudtaget?, Ingen tycker att du är coolare eller något sådant bara för att du kan leka "forumpolis"

Redigerad av T-Ryder
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag skrev vad jag röstade, Nullvote och sedan skrev jag varför jag röstade så... Och faktisk tror jag inte mitt inlägg störde dig det minsta...

Varför bryr du dig överhuvudtaget?, Ingen tycker att du är coolare eller något sådant bara för att du kan leka "forumpolis"

Försöker inte leka forumpolis men jag tycker det är ganska onödigt att skriva: null vote, orkar inte bry mig..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor