Xemtoth Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 (redigerad) Är inte säker på om någon liknande tråd har kommit upp tidigare, men hittade ingen så jag gjorde en. ^^ Vilket gäng tycker du bäst om? Själv gillar jag Groove street families och The Ballas, men eftersom jag diggar looken så mkt hoss groove street så får det bli: Vote: Groove Street Families edit: man får faktist skriva vad man tycker oxo Redigerad 23 juli, 2005 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 The Triads... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 OGF Dom är grymma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 VOTE: Ballas. Men gillar Groove ST. också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Vote: The Mafia Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Null vote...Orkar inte bry mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Null vote...Orkar inte bry mig Nödvändigt att skriva här då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 (redigerad) Nödvändigt att skriva här då? Jag skrev vad jag röstade, Nullvote och sedan skrev jag varför jag röstade så... Och faktisk tror jag inte mitt inlägg störde dig det minsta... Varför bryr du dig överhuvudtaget?, Ingen tycker att du är coolare eller något sådant bara för att du kan leka "forumpolis" Redigerad 23 juli, 2005 av T-Ryder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiwi Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Vote: Los Santos Vagos Dom är ju skitcoola, ser ut som byggarbetare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Jag skrev vad jag röstade, Nullvote och sedan skrev jag varför jag röstade så... Och faktisk tror jag inte mitt inlägg störde dig det minsta... Varför bryr du dig överhuvudtaget?, Ingen tycker att du är coolare eller något sådant bara för att du kan leka "forumpolis" Försöker inte leka forumpolis men jag tycker det är ganska onödigt att skriva: null vote, orkar inte bry mig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Försöker inte leka forumpolis men jag tycker det är ganska onödigt att skriva: null vote, orkar inte bry mig.. Om du inte försökte leka forumpolis varför påpekade du det då? Aja skit i det nu... Orkar inte diskutera det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Lutar mot OGF.. Så jag votar OGF. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kling66 Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Grove Street 4 life Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Triads. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skytten Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Jag tyckte att den där ryska maffian som man träffade i början av spelet var ganska coola men ändå, VOTE: Grova Street Families Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dangerboy Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Vote: grove street... hatar ballas dom är fula och äckliga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Street 4 life. Just för att Groove har Street i sitt namn så får dom min röst. Och för att dom är bättre än alla gäng. Och de andra är ju utrotade nu så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Grove street 4 life! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Folke_fisk Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Gråvv strit fämiliss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 GSF for life nigga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts