The Dude Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Okej, då borde jag känna till den . Brukar du handla några kläder i Borgholm? Köpte ett par WE-byxor på outlet brevid bokhandeln (torget). Dom har lite Fred Perry-grejer, Encore-skjortor och en massa WE-jeans. Men annars köper jag typ ingenting, suger ju att handla här- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Vet inte riktigt, har massa jeans som bara ligger där.Men mellan 7-9 par kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Köpte ett par WE-byxor på outlet brevid bokhandeln (torget). Dom har lite Fred Perry-grejer, Encore-skjortor och en massa WE-jeans. Men annars köper jag typ ingenting, suger ju att handla här- Ja, jag handlar inte så mycket i "stan". Det händer att jag tittar in i Reebok affären bredvid apoteket. Nu på sommarn tittar ja in lite bland "svarting-affärerna" där kan man hitta lite billiga saker(hoppas ingen tar illa upp). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 3-4 st kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deluxo Skrivet 24 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Jag ska nog kika in på Carlings sen och kolla vad dem har... Vart köper man Fred Perry- kläder? Dem är riktigt snygga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Jag ska nog kika in på Carlings sen och kolla vad dem har... Vart köper man Fred Perry- kläder? Dem är riktigt snygga. Www.zoovillage.com www.junkyard.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts